Gengster Nak Kahwin?

*gengster mood activated*



baru je cakap mahu kawen dengan segera, terus kene tanye macam-macam.. dont take it serius la bro.. gurauan manje je semalam tu =P takkan tak bleh nak gurau-gurau dengan lu orang.. sesungguhnya gua masih mahu teruskan hidup begini.. belum sedia kena jaga suami.. maklumlah, nak jaga diri sendiri pun tak berape pass nih =P dan gua tetap takkan terlepas dari soalan-soalan sebegini rupa.. gua ingat gua kena tulis status single or taken la pasni..kehkehkeh




sesungguhnya gua belum KAHWIN wahai cik sutera kasih.. soalan sutera kasih ade aura-aura terkejut dan terkesima bila dapat tahu gua ni belum kawen... ce bagi sebab sikit kenape sampai camtu perasaanye wahai cik sutera kasih??? =P





abu pun turut berani mempersoalkan status gua yang gengster ni.. buat kali keduanya gua mengaku gua belum kawen.. nak tolong cari calon ke ni abu? ke nak cadangkan untuk diri sendiri?? jangan berani lu katakan 'cadangan ditutup'.. kalo tak, nahas la =P *garang tak? garang tak??




permintaan dari tnZackJ ni memang unik sikit.. errr bukan SIKIT kot sebenarnye.. sebab beliau request untuk mintak poskan bunga telur andai gua kawin nanti.. belum ada dalam sejarah walimatulurus buat pos bunga telur pada kawan-kawan.. idea yang agak ohsem nih.. mana tahu jadi ikutan nanti.. femes makk nokkkk! eh silap.. gengster mane ade cakap camtu.. errr tapi bab "saya tak nak kahwin 5" tu macam bagus.. tapi kalo taknak kawen 5,nak kawen 4 je la kot ye? =P






ha nampak ape renjer tulis??? ini abang besar cakap bulan 12 mau "masuk".. lu orang tanya sama dia mana dia mau "masuk".. gua dah rasa macam nerbes je bace ayat die tu =P seriyes gua perasan yang lu maksudkan nak masuk meminang gua.. konfem di hari persandingan kita nanti makan beradab ikan kaw-kaw besaaaar punye lu kasi kan renjer kan? kan? kan? malu gila nih >.<







gua baru nak feeling kawen-kawen, tetibe ini abang besar tertidur demand nak mintak dudel sama gua.. owhh lu belagak lu ada avatar ek? kalau lu mau dudel comel + ohsem gila lu jangan malu jangan segan pergi mintak sama cik zety + MerahItuJambu + Mel + Alif Ismail + Apit.. ini geng dudel memang terbaekk bro! lu kasi terjah dorang dulu la baru gua bagi =P



ini bigdaddyz memang seriyes cool.. lu nampak apa pesanan dia? gua sokong sangatla pesanan daddy cool ni.. ada jodoh, kawen cepat.. takyah tunggu lama-lama.. lu tunggu lagi lama lagi naik kos hantaran.. sekarang punya kos kalo kerja kilang pon kurang-kurang mau ada lapan ribu dalam tangan wo baru boleh pinang anak dara orang.. lu ingat senang-senang mak ayah dia nak bagi anak dara dia? kalau anak dara dia dah takdak dara sekalipun konfem ribu riban jugak..ooppps =P





lu punya pak ngah duduk besout ke APAN?? haiyo besout berape daaa?? sini besout ada sampai 6- 7.. mana satu lu punya pak ngah duduk? boleh gua ziarah pak ngah lu nanti..hehe






dear Uchi kay-f @hmad.. sesugguhnya gua bukan retis (artis).. gua hanyalah seorang anak dara kepada kedua-dua ibu dan ayah gua yang tinggal di bumi felda terchinta ini.. dan sesungguhnya gua tak se femes abang ben.. tak secantik hanis jalika.. gua hanya insan biasa :)





nota kecil : gua masih berMOODkan gengster... entry kawen lagi.. awwwrrrr =P

42 comments:

  1. xper2 nk mintak autograh boleh?hihihi..

    ReplyDelete
  2. yesss!! alhamdulilah ^_^ di hari persandingan kita nti renjersungai akan sponser ikan kelah 3 rasa.. dijemput semua rakan2 blogger~~~ yeeaahooooo~~~~~



    ikan kelah dahulu jdi mknan kegemaran raja.. raja sehari jgn lepaskan peluang..tu je pun sehari nk jdi raja hahahaha cik ana werrrkkkk!!!! tq #sayang#

    ReplyDelete
  3. their feedbacks about the marriage is too sempoi and cool apa!! jawab jangan tak jawab cik ana..hehe.

    ReplyDelete
  4. ok nk ty umnur cik ana ni bapa??sebaya kita ke??sampaikan cik syaza ty awk dh kawin tu..=p

    ReplyDelete
  5. @renjerkabloi:wah3 kemain lagi renjer..
    kelah 3 rasa ye? memang terbaekla!
    satgi jemput smua kgkwn blogger ye.
    jgn tinggal 1 pon ;)
    KELAH 3 rasa setiap meja..perh! :P

    ReplyDelete
  6. ehehhe..tak lama ada la yg masuk meminang tu..hoho

    ReplyDelete
  7. Nasib baik den dah kawin.. hhehehe!

    ReplyDelete
  8. hehe...adew jodoh trus kawen k :D


    p/s : eh , ana ade lah, kt ats tu, budak misteri anamizu..cube chek :D

    ReplyDelete
  9. kawen je... jadi biniku gangster... harharhar

    ReplyDelete
  10. hahaa . gile banyak komen . wa saluteee .. toink , toink :)

    ReplyDelete
  11. awak ni pengikut gangster ke ni....takmo jadi macam mat saja dalam BBG wo....lebam sana sini

    ReplyDelete
  12. dulu movie hong kong tu ketua gangster pun kawen apa, haaa3...

    ReplyDelete
  13. saya nak jadi pengapit hehehe

    ReplyDelete
  14. kahwin oh kahwin.

    dill.

    ReplyDelete
  15. soalan aku gak yg xde pasal perkahwinan...tpi nampak cam lari topik lak tu.haha...

    aku lupa ma....penah pegi bape kali je...

    ReplyDelete
  16. kawin dgn aku je la weyy.. sempoi.. tak payah jga aku.. kawin sambil wat hal masing2. hahhaa.. :D

    ReplyDelete
  17. huhu.. ieyza lagi la. dulu mula2 ingt cik ana ni budak sekolah.. huhu.. rupa2 nya akk.. huhu.. :)

    ReplyDelete
  18. eh ramai ingat cik anamizu kite ni dh kawin. hakhak

    ReplyDelete
  19. wah2 cantiknye ini belog.. dtg m'bawa follow...utk memollow..^^)

    ReplyDelete
  20. perghh gengster.haha
    tapi dalam hati ada taman.hihi

    ReplyDelete
  21. amboi.. anip nak kahwin gak ,hehe *gatai

    ReplyDelete
  22. Kene cari suami mcm Sam dlm cite bini2ku gangster.. Bkn ap, dy ad pnglaman ad bini gangster.. Senang na uruskn Cik Ana ni nnt.. hahaha... :)

    ReplyDelete
  23. nanti kenduri,,,letak nasi tomato,ayam,lemak,arab,,,,,boring ah nasi minyak,,heheh

    ReplyDelete
  24. Hahaha... Takut nie... Bila gangster kawin susah wooo~~~ Teruk la kene cakar rimau~~~

    ReplyDelete
  25. dah macam keluarga pulak era tengok blog cik ana nie... macam - macam ragam,, he he he.. bila masuk je blog blog cik ana, keluarlah aura kekeluargaan.. ha ha ha~

    ReplyDelete
  26. cik ana hot! hehehe :P

    ReplyDelete
  27. hahahaha..ok! mne doodle gua? gua dh tertidur kt semua geng doodle tuhhhh! gua tuntut janjimu :P

    ReplyDelete
  28. ape yerr nk komen..haha..
    oh, man..
    ajal maut, jodoh pertemuan di tangan tuhan..
    smoga di temukan jodoh yg baik.. :D

    ReplyDelete
  29. hahah , nak buat permitaan jugak bleyh tak ana ~ hehe

    salam kenal ana ~
    :)

    ReplyDelete
  30. ok terima kasih. tak ada pun dalam list daddy cool tu...tak malu tanya..

    ReplyDelete
  31. macam2 soalan cepu mas buat cik ana anak ummi ni ye?hehe..jwb jgn tak jwb

    ReplyDelete
  32. ahaha...komen gua tertidur tu takleh blah...tibe2 aje kuar topik..

    ReplyDelete
  33. sokong dgn bigdedy.
    kawen awal byk untung kan..
    xbazir mase, dan byk lg la yg x membazir. hak3x.
    tp apekan daya, diri masih x mampu. heehee

    ReplyDelete
  34. nanti kawin buat majlis besar2an key...kemudian jemput smua blogger kat Malaysia..ehhe

    ReplyDelete
  35. hahaha...bawok2 la bertondang...hahaha

    singgah2 la sini :)

    ReplyDelete
  36. weeeewitttt =)..
    citer bab kawen ni,rupanye ramai peminat cik ana ni ha..
    tgkla,citer je bab cenggini sume pakat nk msk minang...pilih cik ana pilih...semoga cpt bertemu jodoh..aminn...

    ReplyDelete
  37. kikikiki
    nmpaknye
    mang seru ana utk kawen dh smp tu
    cm sume mndoakan je
    kekeke
    aminnnnnnn

    ReplyDelete