April dah nak habis

by - 11:53 AM

Hai semua. Lamanya rasa tak update. Aku rindu semua kengkawan blog yang rajin singgah baca pastu tinggalkan komen. Aku rindu masa-masa dulu yang aku dapat terjah blog kengkawan. Baca macam-macam cerita.

Sekarang ni semenjak dua tiga menjak ni waktu yang aku ada untuk update blog dan untuk terjah blog kengkawan semakin takde. 


Sedar-sedar je April pun dah nak habis. 
Banyak yang jadi sepanjang Febuari-Mac-April.
Aku nak bercerita pun tak tahu nak mula dari mana.

Aku rindu semua T____T




You May Also Like

2 Lovenote(S)

  1. samalah kita kak ana....kengkawan blogger yg dedulu tak aktif, kita pun jadi tak aktif jugek...huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. skg dh mei dan nak puasa dh.

    ReplyDelete