Jangan Terkejut | Hadiah Vespa Sebijik


Alhamdulillah berkat join GiveAway anjuran Deanna haritu. Terselit jugak antara jutaan (jutaan engko ! hahahaha) penerima hadiah. Deanna jumpa peti harta karun sebenarnye masa dia buat GiveAway ni tu pasal belambak gila hadiah dia bagi. Rugi sapa tak join haritu ehehehe =P


Dapat vespa hijau sebijik tapi aku konfius sikit sebenarnye ni made in Padang Besaq ke Thailand sebenarnye. Ya aku paham kedua-dua tempat tu sangatlah tak jauh dan mngkin sebab tu jugak dia mengalami kecelaruan identiti. Takpelah yang penting perlajanan vespa ni jauh dan sekarang pit stop dia adalah dengan aku.

Terima kaseh Deanna for this green vespa! Semoga murah rezeki dan dirahmati selalu.. hehehehe


28 Lovenote(S):

  1. Bestnye dapat Vespa :)

    ReplyDelete
  2. Keh Keh Keh... Tajuk gempak!

    ReplyDelete
  3. Tahniah! Anda menang motor! He He He...

    ReplyDelete
  4. dah sampai eh ana....tp mcm dh pecah ehh...huhuhuuhuh...siannye...xpe...nnti sy gnti yg lain...tp hadiah lain la..boleh x???

    ReplyDelete
  5. ingatkan vespa apa tadi. hehe.. comellah. tahniah ana ^_^

    ReplyDelete
  6. Tahniah anda menang motor! Hahahaa comel jekk ^_^

    ReplyDelete
  7. hahaha...congrats ana...boleh tahan berbaloi gak kan dapat hadiah vespa sebijik...hehehe....

    ReplyDelete
  8. untungnya dapat vespa!hihihi....

    singgah blogwalking :)

    ReplyDelete
  9. Tahniahh Ana. ingatkan vespa betul tadi. hahahaha

    ReplyDelete
  10. tahniah kak ana! comel sangat ^^

    ReplyDelete
  11. Wow!
    Tahniah!!!! \(^_^)/

    ReplyDelete
  12. bestnya dapat vespa sebijik

    ReplyDelete
  13. igtkan vespa apaa ahhaha comel anyway ^_^^^

    ReplyDelete
  14. Assalam ana,
    vespa pink iols loike he3

    ReplyDelete
  15. Comelnya vespa! Boleh gam tak rasanya, Ana. Sayanggggg :)

    ReplyDelete
  16. tahniah Ana.. dapat vespa tu..

    ReplyDelete
  17. Tahniah Ana, cute vespa tu. Made in rasanya Thailand tapi dorang jual di Padang Besaq ^-^

    ReplyDelete
  18. Tahniah Ana, cute vespa tu. Made in rasanya Thailand tapi dorang jual di Padang Besaq ^-^

    ReplyDelete
  19. cute vespa.. kaler pink plk tu.. aishhh..

    ReplyDelete
  20. comel sgt vespa nii!! cute3x.. tahniah!

    ReplyDelete
  21. Vespaaa tuuuu. Kekeke Comel jer :)

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu