Mai Join Program Syukur Ramadhan


Salam Ramadhan semua. Maaf ye sebab agak sibuk menguruskan Program Syukur Ramadhan yang berlangsung pada 10 dan 11 Mei (Jumaat dan Sabtu). Program ni merupakan anjuran Pusat Internet Kendalian aku dan rakan sekerja dan merupakan salah satu program wajib pada setiap kali hadirnya Bulan Ramadhan.

Untuk kali ini, berbekalkan dengan sejumlah bajet yang diberikan, aku dan rakan sekerja ambil keputusan untuk mengadakan sesi Bicara Santai bersama Tuan Haji Syamsul Ghau Ghau bertajuk Adab Di Media Sosial.

Dan sebenarnya Program Syukur Ramadhan yang aku anjurkan ni berlangsung selama dua hari iaitu 10 dan 11 Mei (Jumaat dan Sabtu). Penuhlah segala aktiviti yang telah aku dan rakan sekerja rancangkan istimewa untuk semua golongan.

Komuniti sekitar hanya perlu hadir sahaja dan pilih mana-mana sesi yang mereka nak turut serta. Aku mohon doa dari engkorang semua semoga Program Syukur Ramadhan ini berjalan lancar. Walaupun program sebegini aku dah hadap selama 8-9 tahun, namun tetap ada perasaan berdebar setiap kali menanti ketibaan hari majlis tu. 

Tak sabarnya nak selesai semuanya. Phewwww *lap peluh*

6 comments:

  1. semoga semua berjln lancar, menarik jgk nih dr hj shamsul ghau2... suka cara dia bercerita, mesti jgk dgr dia berceramah

    ReplyDelete
  2. Assalamu’alaikum, Ana. Tolong hantar details surat-menyurat Ana pada akak ye. Email akak faidamf@gmail.com

    ReplyDelete
  3. wahhh best nya ada org pemes dtg

    ReplyDelete
  4. Moga dipermudahkan segala urusan olehNya

    ReplyDelete