gam kanji

by - 10:41 PM


ini bukan kisah zaman batu.. ini cerita kurang lebih 10 tahun dulu punya kisah..masa tu fesbuk takde lagi.. komputer yang ade pon yang jenis gedabak besar bontot die tu.. jangan mimpila nak dapat gune komputer zaman tu.. blog? jangan tanye.. yang ade pon blok pangsapuri je kot.. BLOGSPOT guwa memang tak kenal.. mase tu gam kanji ni femes.. harga die pon sekupang dah bleh dapat.. kalo sekarang ni budak-budak  nampak duit syiling sekupang (sepuluh sen) diorang buat tak nampak je.. 


kalo masa zaman skolah dulu.. budak lelaki memang nakal gila.. pantang bile cikgu takde dalam kelas je, diorang sesaje je maen gam kanji ni.. letak kat tapak tanganlah pastu mule la nak takotkan budak-budak pompuan yang suci murni ayu semua tu.. terjerit-jeritla budak-budak pompuan nih berlari sana sini sebab taknak kene dengan gam kanji tu.. guwa tak lari sebab budak lelaki tak berani kaco guwa.. kehkehkeh... sipbekla guwa tak nakal.. kalo tak, guwa dah tenyeh-tenyeh gam kanji tu kat budak-budak lelaki tu =P


ehem~ guwa tempek header baru..kalerful gila.. hahahaha
guwa usaha sendiri godek sana sini buat header camtu..
taktau la kalo yang comot camtu pon ada yang nak cedok gak.hahaha
ontheway blog marathon balas jejak kauorang ;)

You May Also Like

20 Lovenote(S)

  1. usaha tangga kejayaan
    header comel

    ReplyDelete
  2. HEADER tu cantik..rindu nk guna gam tu..XD

    ReplyDelete
  3. waahh gam itu menyimpan sejuta kenangan yg manis tatkala ku berada di alam persekolahan 1994-2006

    ReplyDelete
  4. eh eh... cntinya header kamu... tapi sy tertarik dgn gam tersebut.. hehe

    ReplyDelete
  5. hehehe dah tak jumpa gam macam ni skarang ni

    ReplyDelete
  6. OMG OMG OMG! Gam ini sungguh old skooool! heeeee~

    ReplyDelete
  7. aku nampak duit syiling 1 cent pun aku masukkan dalam tabung khas ok..

    ReplyDelete
  8. mase sekolah dulu gam tu dah jadi macam kawan hahaha...

    header baru lagi..hui lawa2! nti buatkan header baru untuk blog renjer tau :P

    ReplyDelete
  9. duit sangat berharga sekarang ni -__-
    cane bleh wat tak nampak duit sepuluh sen.. aiyoo..
    cik ana.. nisa senyum tengok gambar tuh..
    hihi, ingat balik zaman sekolah rendah :)

    ReplyDelete
  10. sekarang rasa dah susah nak jumpa gam kanji ni ke dah takde!!..

    ReplyDelete
  11. gam ni murah je

    20 sen je kan dulu

    hehe

    ReplyDelete
  12. ada jual lagi ker gam tu..hjehehe

    ReplyDelete
  13. lamanya x nmpk gam tu lg kan dear huhu

    pewit comel header baru..sweet :)

    ReplyDelete
  14. Dulu masa sekolah..gam ini laa yang akak guna.. :)

    ReplyDelete
  15. hahah..kite x bli pun tau.kita bt sdri.tepung kanji+air :D lg kuat dr gam seposen ni.skrg da mahal la,50sen kot.

    ReplyDelete
  16. hahahaha...ada lagi ke ek gam ni kat kedai rasanya??teringat zaman skolah dulu.tapi aku tak senakal budak laki skolah ko kot.takde la sampai tahap nak menakutkan pompuan ngan gam tu. :P

    ReplyDelete
  17. dah lamer xtgk gam cam tu...hehehe

    ReplyDelete
  18. Waah.. Rata² budak dulu guna gam jenis ni kot. Tiba² teringat zaman sekolah rendah dulu. Main tampal² kertas, konfem comot punya lah.. ;D


    Header baru yang comel! Rasanya kalau kau tukar warna hijau striking jadi lembut sikit tak pun ikut warna baju kartun tu pun ok Ana.. (pendapat je) hehe

    ReplyDelete
  19. hahaha.. entri nie cam hare.. :P

    ReplyDelete
  20. sekarang ni ntah mana la nak jumpak gam cmni lagi, hehe.

    ReplyDelete