Mengakhiri zaman bujang

Ya allah dah duabelas hari rupanya guwa aku tak menulis ape² kat sini.. maklumlah alasan biasa --- bizi ler sangat kononnye.. phuii ~ bizi tu takdelah bizi sangat sebenarnye.. cuma ada beberapa perkara yang perlu dikerjakan dan diselesaikan.. perkara yang memerlukan aku memberi sepenuh tumpuan untuk memastikan dia berjaya diselesaikan tanpa ada sebarang penangguhan.. perhhh ayat !

Dan semasa entry ini ditulis, dalam kepala aku ada macam² perkara lagi yang belum dan harus aku selesaikan sebelum hari esok tiba.. sebelum ni aku lebih menggunakan kata ganti 'guwa' dalam penulisan aku.. itu semua berpunca masa aku dapat ilham buat bloglist ala² gengster dedulu.. ramai geng-geng blogger yang bagi kerjasama.. memang guwa salute arrr ! ha nampak tak ? 'guwa' tu macam dah sebati pulak dengan aku.. kehkehkeh




*bakal mengakhiri zaman bujang. haishhh =P




2 comments:

  1. wiwittt...terima kasih kerana sudi menyinggah.. ^ ^

    tahniah in advanced untuk 'bakal mengakhiri zaman bujang mu itewww'

    =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kaseh krn sudi menyinggah kembali.. hehe

      tahniah utk sahabat saye sbnrnye..hehe

      Delete