Ops : #UkhwahSelamanya

Dalam pada sibuk terkejar-kejar nak selesaikan Jelajah Karnival Hari Terbuka Pusat Internet kendalian Webe Digital Sdn Bhd yang masih berbaki beberapa lokasi lagi, kami sempatkan jugak curi-curi masa untuk celebrate 'Farewell Private Party' untuk salah sorang daripada rakan sekerja kami (si Rihan) sebab dia perlu pindah untuk ikut suami tinggal di Cheras.




Selama Rihan bekerja dalam team ni sejak tahun 2010 lagi -
Rihan adalah #TeamAsal bersama dengan aku, Abang Mazeslan, Suhaila, Kak Aini, Asmah & Kak Normah merupakan batch asal dalam team Pusat Internet ni. Kami adalah fasa mula-mula dulu lokasi ini diwujudkan dan kami masih kekal meneruskan legasi hingga kini. Tak pasti sampai bila kami akan ditakdirkan di sini.

Cadangnya nak buat farewell ni di taman (outdoor) tapi memandangkan cuaca tak menentu jadi kami ambil keputusan untuk berjimba-ria dalam bilik je. 

Sebenarnye farewell dalam bilik ni lebih kepada nak duduk borak-borak menghabiskan baki masa yang ada sama-sama kongsi moment-moment sementara Rihan masih ada di sini. Mata masing-masing berkaca je semua, dalam hati Allah je yang tahu.

Semoga Rihan gembira di tempat baru dan moga dipermudahkan semua urusan di sana. ENAM tahun PJJ dengan suami katanya sekarang dah tiba masa untuk Rihan ambil keputusan terbaik ni demi masa depan dia dan suami. 

Semoga yang baik-baik saje untuk semua sahabat aku tak kira di mana pun berada. 
Andai sedang diduga-
redhalah inshaAllah pasti indah.

6 comments:

  1. meriah betul, lagi2 bila ada tema baju dan tudung sama tuh... lama jugak tu dh bersama 9 tahun jugak tuh, mesti sedih kan... masing2 dah rapat

    ReplyDelete
  2. Insya-Allah, sama-sama kita doakan sahabat kita sihat walafiat dimana pun mereka berada hehe :3

    ReplyDelete
  3. meriah sgt walaupon mood sedih nk berpisah ngn kwn.. =')

    PJJ sbnrnya paling menyeksakan.. huhuuuu

    ReplyDelete
  4. Wah! sporting semuanya, farewell siap ada tema.

    Semoga dipermudahkan buat kawan Sis, Rihan itu ya

    ReplyDelete
  5. Semoga rakan Ana maju jaya di tempat baru

    ReplyDelete
  6. wahhh farewell pun ada tema gituuuu

    selamat maju jaya buat kwn ana di tmpt baru

    ReplyDelete