Tips | Hati Wanita


jangan gurau sebarangan dengan hati wanita. mungkin nampak teguh, tapi hakikatnya HATI mereka mudah terusik.


"... jangan mengusik jika tidak berniat mahu memetik... "

25 Lovenote(S):

  1. uu ayat best tu... btul nmpk kuat kat luat tp dlm lembut

    ReplyDelete
  2. Tu la kan... ada orang petik main2... Pastu baling jauh2. Si pemetik tu sepatutnya kena baling sampai hujung dunia. hehe

    ReplyDelete
  3. tu la..jangan la bia saya menunggu lebih lama....nak akwen sekarang jugak!! kehkeh

    ReplyDelete
  4. wah...dasyat ayat ni.. takut pulak dah..haha

    ReplyDelete
  5. hati perempuan bukannya belon .. dicucuk jarum terus pecah .. hati perempuan bukannya kaca .. dicucuk jarum hanya terguris ..

    hati perempuan terlalu misteri ..

    ReplyDelete
  6. ha betul betul. kalau dah tak de niat nak memetik, tak yah la dok usik usik, kang luruh pulak bunga tu.

    ReplyDelete
  7. sangat setuju! jangan suke2 nak usik. pempuan ni sensitif n sesentap..hihi

    ReplyDelete
  8. kadang2 laki ni saje nak test try yg sakit nye pompuan. dia apa rasa. rasa suka je kot. -_-

    ReplyDelete
  9. Tapi tak semua situasi macam tu, ada juga hati Adam yang terusik. Kadang² hati si Hawa ni susah difahami.

    ReplyDelete
  10. hati manusia sukar di duga -,-'

    ReplyDelete
  11. persoalan hati susah utk dijangka dan diduga. Setiap manusia(tanpa mengira jantina) mempunyai hati yg berlainan.

    ReplyDelete
  12. damn true!


    do visit! :D
    http://edazzleshop.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/EDazzleShop/

    ReplyDelete
  13. betul tu.... bnyak memendam rasa boleh jd sakit...

    ReplyDelete
  14. tampa hati dan perasaan tak mungkin engkau boleh merindui aku
    :P

    ReplyDelete
  15. pmpuan ni cpt tacing sgt @_@

    ReplyDelete
  16. amboi.. bermadah2... pompuan ni brutal camne pown setiap perkataan yg keluar dr mulut lelaki dia akan alert. Mulut pompuan mmg akan ckp, "wa xde hal punya wa brutal" tp itu cuma kt mulut jer... hati tetap pompuan....

    ReplyDelete
  17. betul tu jgn sekali cuba mengambil hatinya, kerana bila hatinya dh mula suka ia akan menyiksakannya ketika itu kamu cuma anggap dia seorang kawan sahaja.

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu