Tips | Hati Wanita

9:34 PM 25 Comments A+ a-


jangan gurau sebarangan dengan hati wanita. mungkin nampak teguh, tapi hakikatnya HATI mereka mudah terusik.


"... jangan mengusik jika tidak berniat mahu memetik... "

25 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
October 05, 2012 delete

uu ayat best tu... btul nmpk kuat kat luat tp dlm lembut

Reply
avatar
zila manaf
AUTHOR
October 05, 2012 delete

i like that statement...

Reply
avatar
Khalilah MNor
AUTHOR
October 06, 2012 delete

Tu la kan... ada orang petik main2... Pastu baling jauh2. Si pemetik tu sepatutnya kena baling sampai hujung dunia. hehe

Reply
avatar
Cikgu Ma
AUTHOR
October 06, 2012 delete

tu la..jangan la bia saya menunggu lebih lama....nak akwen sekarang jugak!! kehkeh

Reply
avatar
Iffah Afeefah
AUTHOR
October 06, 2012 delete

stuju sngt tang ni

Reply
avatar
boni kacak
AUTHOR
October 06, 2012 delete

wah...dasyat ayat ni.. takut pulak dah..haha

Reply
avatar
confdeb
AUTHOR
October 06, 2012 delete

statment pdas..:)

Reply
avatar
Sanji Ngatmi
AUTHOR
October 07, 2012 delete

hati perempuan bukannya belon .. dicucuk jarum terus pecah .. hati perempuan bukannya kaca .. dicucuk jarum hanya terguris ..

hati perempuan terlalu misteri ..

Reply
avatar
October 07, 2012 delete

betul tu...disokong...

Reply
avatar
Hans
AUTHOR
October 07, 2012 delete

sokong 100%

Reply
avatar
wantie
AUTHOR
October 08, 2012 delete

ha betul betul. kalau dah tak de niat nak memetik, tak yah la dok usik usik, kang luruh pulak bunga tu.

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
October 08, 2012 delete

sangat setuju! jangan suke2 nak usik. pempuan ni sensitif n sesentap..hihi

Reply
avatar
ct kektus
AUTHOR
October 08, 2012 delete

kadang2 laki ni saje nak test try yg sakit nye pompuan. dia apa rasa. rasa suka je kot. -_-

Reply
avatar
Yousof
AUTHOR
October 09, 2012 delete

Tapi tak semua situasi macam tu, ada juga hati Adam yang terusik. Kadang² hati si Hawa ni susah difahami.

Reply
avatar
syafiqakarim
AUTHOR
October 09, 2012 delete

malas layan da
keh

Reply
avatar
Syazana Zainn
AUTHOR
October 10, 2012 delete

hati manusia sukar di duga -,-'

Reply
avatar
October 11, 2012 delete

persoalan hati susah utk dijangka dan diduga. Setiap manusia(tanpa mengira jantina) mempunyai hati yg berlainan.

Reply
avatar
combi
AUTHOR
October 11, 2012 delete

damn true!


do visit! :D
http://edazzleshop.blogspot.com/
https://www.facebook.com/EDazzleShop/

Reply
avatar
October 11, 2012 delete

betul tu.... bnyak memendam rasa boleh jd sakit...

Reply
avatar
Renjer Sungai
AUTHOR
October 12, 2012 delete

tampa hati dan perasaan tak mungkin engkau boleh merindui aku
:P

Reply
avatar
syakey
AUTHOR
October 12, 2012 delete

pmpuan ni cpt tacing sgt @_@

Reply
avatar
juanz
AUTHOR
October 15, 2012 delete

amboi.. bermadah2... pompuan ni brutal camne pown setiap perkataan yg keluar dr mulut lelaki dia akan alert. Mulut pompuan mmg akan ckp, "wa xde hal punya wa brutal" tp itu cuma kt mulut jer... hati tetap pompuan....

Reply
avatar
Zul De Alexis
AUTHOR
October 17, 2012 delete

betul tu jgn sekali cuba mengambil hatinya, kerana bila hatinya dh mula suka ia akan menyiksakannya ketika itu kamu cuma anggap dia seorang kawan sahaja.

Reply
avatar