Ada betulnya

12:26 AM 8 Comments A+ a-

kawan aku pernah hadap tapi semua berakhir sebelum jadi apa-apa.

kawan aku : ana.. aku dah jauhkan diri dari dia.
aku : ok lah kalau camtu. aku tahu kau boleh.

beberapa purnama lepas tu.

kawan aku : ana.. dia mesej dan call aku semula la. rindu.. sayang.. bla.. bla.. bla..  apa aku nak buat ni ana ? aku taknak jadi orang ketiga macam dalam drama melayu selalu tu. tolong weyh !
aku : aku rasa kau patut jumpa isteri dia dan bagi terus isteri dia baca sendiri semua mesej tu.
kawan aku : weyhh ko rasa isteri dia boleh sabar ke nak jumpa aku untuk baca semua tu? kalau aku jadi isteri dia konfem aku takkan sudi la nak jumpa orang yang nak jadi perampas !
aku : sebab tu jangan cepat melatah. 

"..suami jaga diri.
isteri jaga diri.
perempuan tak / belum bersuami jaga diri.

kalau semua jaga diri--
insyaAllah semua ni tak jadi.."

pheww berat nanang.
moga dijauhkanlah.


8 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
alif ismail
AUTHOR
April 27, 2014 delete

apakah..???? tumpang lalu sat... miauw2...

Reply
avatar
Lydia Miza
AUTHOR
April 27, 2014 delete

Setuju sgt sgt

Reply
avatar
Tihara
AUTHOR
April 27, 2014 delete

kes berat nih,
moga semuanya boleh fikir semasaknya
kesan dan akibatnya kan

Reply
avatar
Ezy Loy
AUTHOR
April 27, 2014 delete

aduyai.. kalo boleh xnk hadap bnde ni sume..
sakit ati sakit jiwa.. mental xkuat.. huhu

Reply
avatar
Salwa
AUTHOR
April 27, 2014 delete

Takde masalah cari masalah. Huh.

Reply
avatar
Puan Kutu
AUTHOR
April 27, 2014 delete

tepuk sebelah tangan tak berbunyi org kata..betul tu klu semua jaga diri Insyaallah pasti OK!

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
April 27, 2014 delete

Semua pun memang wajib menjaga diri, diri ini memang amanah dari Allah S.W.T kepada kita untuk dijaga dengan sebaik-baiknya... dan lagi satu, kita jangan buat kat orang lain apa yang kita tak nak orang lain buat kat diri kita ^^

Reply
avatar
Rai Ourkizuna
AUTHOR
May 03, 2014 delete

fuh scary.. mintak la dijauhkan..

Reply
avatar