Ada Rezeki, Ada Lah..

kisah kemarin dulu. masa tengah syok layan marathon drama Aku Isterinya dengan akak ipar aku.

kakak ipar : menyampah dah tengok. kejap baik. kejap gaduh. hishh !
aku : alahh standardla citer melayu.
kakak ipar : sedap gak nama dia Mikail. hurmmm anak yang sulung dah bagi nama Rafael Zafuan. kalo rafael dapat adik nanti nak boh nama Mikael Zafuan lah. hehe ok dak ?
hasben beliau (abg long aku lettew) : hamboih siap plan nama dah. kalau gegerl camne? haaaaaa.... 
aku : hehe tak campur aaaa *angkat tangan surrender*

hurmm syok gak plan nama nih. kalo aku la nanti, anak pompuan semua aku nak boh nama depan ada "ana" contoh :

Ana Ariana.
Ana Aneesa.

Perhh.
macam nama komersial pulak rasa.
harapnya bakal jodoh aku bukan jenis takmo kalah.
kalo tidak konfem gadoh pasai nak boh nama.
hahaha !

4 Lovenote(S):

  1. memng terasa komersial gila nama..
    tapi sedap juga bunyinya...sweet2 je

    ReplyDelete
  2. Ana Zoomi okey gak. Hehe ummi gurau je

    Nama yg indah dan maksud yg baik dan mudah sebutannya tu yg kita perlu pentingkan

    ReplyDelete
  3. ana kt depan?ok gak tu..biasanya merancang macam2 nama,nti2 tetiba rasa macam tak kena itu ini.tak sedapplak nama yg dipilih.mmg ssh tau nak letak nama anak..klu sy la..:)


    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu