Junaidah 365

by - 5:00 PM


Ini Amar la mula sebut pasal Junaidah 365 ni. Terus si ZarulFarhana tanya lagu apa sebab tak pernah dengar. 

Lagu Junaidah ni siap ada sekuel dia tau. Tajuk dia Junaidah 730 pulak =D



Aku gigihkan tempek untuk tatapan khas ZF lagu ni. Jangan bantai gelak pulak tau ZF. Ada sesiapa nama Junaidah ? Special lagu ni untuk dia kehekehkeh =P


You May Also Like

37 Lovenote(S)

  1. hahahaha memang nk bantai gelak... hahahah
    tengok tajuk tadi terpikir td bukan dok komen pasal lagu tu..tiba2 ada entry plak... adohai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagu Abu Bakar Ellah nak? Keh keh keh...

      Delete
    2. heheheh tak pa2...SS sorg ja la dgr...

      Delete
    3. lagu Abu Bakar Ellah pon ada gak SS nak bagi? hahaha

      Delete
  2. kena on laptop ni nk dgr...kat anset xboleh buka lak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah on dah kat laptop? hehe

      Delete
    2. Mak oiii video clip siap petir2.
      Rasanya pernah dengar lagu ni.
      Ikut bulan tuuu...Haha..

      Delete
  3. Haha..dah lama x dengar lagu tu ;)

    ReplyDelete
  4. Mimpi ngeri laaa malam ni...

    ReplyDelete
  5. hahahaha. tak pernah dengar aihh lagu ni. kesian betul nani nano ni. hehehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tandanya nani too young & dangerous =D

      Delete
  6. huihhh....boleh request lagu eh ana??? hahaaaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. SS request lagu cok cok kendong... Hi hi hi...

      Delete
    2. lagu apa tu...
      kak deanna nk request lagu apa,, boleh ja.. nnt mintak ana nynayikan hihi

      Delete
    3. silalah request nak lagu apa Deanna. nanti tunggu je =D
      nantikan lagu cok cok kendong ye SS hihihi
      kalo nk ana nyanyikan mmg hancor la ZF weyhh hahaha

      Delete
  7. Hehe..*senyum sikit sambil tutup mulut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alolo sopan je senyum tutup mulut gitu hehe

      Delete
  8. Uih, lagu siulan masa kecik2 dulu ni...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hamboihh lagu siulan ek cero ? hahaha

      Delete
  9. alorr, ingat nk dengar tadi lagu junaidah 730 ni....sekali internet slow plak...xdapat load... sedih jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe Aisya takmo sesedih k. nti tenet dah ok leh dgr hehe

      Delete
  10. dah dgr.. junaidah 730 sedap ckit..
    junaidah 365...boleh mimpi ngeri gak hahahahah

    ReplyDelete
  11. tak pernah dgr langsung lagu mcm ni..! huhu..

    ReplyDelete
  12. Akak pun tak pernah dgr lagu mcm ni..hihi

    ReplyDelete
  13. Akak pun tak pernah dgr lagu mcm ni..hihi

    ReplyDelete
  14. Dulu memang hafal kot lagu niii! hahahahaha

    ReplyDelete
  15. aaa takley dengar. haha macam bingit telinge, hehe

    Lagu zaman bile ni?

    ReplyDelete
  16. Lagu ni time skolah2 dulu famous..hahaha

    ReplyDelete
  17. Junaidah? bukan nama saya la pula. hehehhe.. x pernah tahu pun kewujudan lagu ni..

    ReplyDelete