Suri Hati Encik Suami

by - 03 September


Hai engkorang. Semoga apa juga dugaan ujian yang datang, aku doakan moga engkorang semua dikurniakan kesabaran dan ketabahan menempuh hari-hari mendatang. Aku tak pasti tapi akhir-akhir ini agak bertimpa berita menyedihkan yang datang. 

Jap. Hold dulu yang sedih tu. Tarikh 01 September yang jatuh 01 Muharram (tahun baru takwim Islam) merupakan tarikh keramat bertukarnya status seorang insan bernama Nurhamizah menjadi suri hati encik suami nya.

Aku? macam biasa masih belum bertukar status. Maintain single sehingga diberitahu kahkahkah

#GengGegerl macam biasa mesti wajib memeriahkan majlis. Bak kata Abang Mazlan (otai paling lama dalam team kerja kami) - 

"Kalau takde korang gegerls ni takdelah meriahnye majlis" 

Perhh terasa fefeeling retis pulok hahaha

You May Also Like

9 Lovenote(S)

  1. Bila nak beritahu tu? Ermm.. barakallah pasangan pengantin

    ReplyDelete
  2. baca tajuk dah berdebar..
    ingatkan encik suami awk.. haha..

    tahniah untuk pasangan pengantin.. =)

    ReplyDelete
  3. Good Picture. May all your wishes come true. Happy Blogging.
    I will visit back. Do drop by my site and follow http://www.thotslingo.com/

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat pasangan pengantin semoga berkekalan till Jannah.
    Ha! mesti yang muka diblurrrred... tu Anamizu kan haish! kalau tak blurr mesti Mrs. A tak tahu ehh!

    ReplyDelete
  5. cutenye pengantin perempuan

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat pasangan tersebut.

    ReplyDelete
  7. wahh sonoknyer nk kawen tuuu., hehehe

    ReplyDelete