Cara Unik Menjawab Panggilan Telefon


Engkorang selalu jawab telefon kan?? Biasenya kalo orang tengah cakap tu tanya 

"boleh saye ckp dengan si polan??" 

kite akan jawab baik + skema je kan?

"err si polan takde..die kluar..nti kol balik lah ye" 

Camtulah lebih kurang kan?? Tapi kan kalo kita rasa boring asyik jawab camtu je apa kata kite menchoba sesuatu yang rare sikit kehkehkeh



1.soalan: haloo.may i speak to ain please? jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2.soalan: haloo, siapa disana? jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane.

3.soalan: haloo,boleh saya bercakap ngan bapak awak? jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4.soalan: haloo,boleh sambungkan ke nombor 323? jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur. 

5.soalan: haloo,mak ade rumah? jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli. 

6.soalan: haloo ain,buat ape tu? jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

7.soalan: boleh saya bercakap ngan ain ? jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... .time kacih. 

8.soalan: haloo.tolong panggilkan ain. saya nak bercakap dengannye. jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9.soalan: halloo... ... jawapan: haloo.pusat sakit mental disini.anda ingin mendaftar? 

10.soalan: haloo.saya nak tumpang bertanya... jawapan: maap.ini bukan kaunter pertanyaan.

11.soalan: haloo.betul ke ini nombor 3234412? jawapan: sila dail sekali lagi.kalu saya masih menjawab betul le tu. 

12.soalan: assalammualaikum... jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib kene jawab)




Ok dak try jawab cenggitu nanti? hahahaha
sumber : >jawab fon<



29 comments:

  1. hello..saya nak komen nie,, awak datang balik kat blog saya eah..

    ReplyDelete
  2. haaa.
    baguss
    beri salam & jawab salam
    heee

    ReplyDelete
  3. hahahah..cian org yg call tu..ekeke..

    updated entry : sendiri punya sendiri jaga

    ReplyDelete
  4. woW ! best nyee,..nk try ar ty,..

    ReplyDelete
  5. ok jgk idea nie..
    tapi kecian la caller 2..
    mybe ade bende mustahak ke. :D

    ReplyDelete
  6. nnt kalau kawan abah yg tepo tak pasau2 dia ngadu kat abah, hawat kita jawab camtuu. wuhuhuhu.

    tp nice lah, kalau untuk peganggu bru boleh wat camni;)

    ReplyDelete
  7. hahahaha cnfirm xde org dh nk telephone lps tu ;D

    oh oh oh What the hell~

    ReplyDelete
  8. hahaha.. boleh dipraktikkan ni..

    ReplyDelete
  9. nak try buat cm2 la...
    baru best kan..
    hihi

    ReplyDelete
  10. hehehe..bahaya la kalau praktis ni...tp best..huhu

    ReplyDelete
  11. halo... uwahh da tido ye sory ggu huhu..

    ReplyDelete
  12. funny2... u made my day today. xD

    ReplyDelete
  13. haha XD
    tu nama nye xreti bahasa la kut..

    ReplyDelete
  14. hahaha..memang jahat r klu ade orang gitu, janganlah buat

    ReplyDelete
  15. hahahha.. nasib bek aku tak penah ade org jwb mcm ni.. ahhaha

    ReplyDelete
  16. funny. kit perut ah baca menda nie... klu la wa jadi si pemanggil... tal lama masuk wad mentel

    ReplyDelete
  17. lawak-lawak.boleh diterima akal.

    ReplyDelete
  18. lawak sungguh, tapi bila face to face ngn si loyar buruk ni maw luku ja pala.
    haha!

    ReplyDelete
  19. lawak sungguh, tapi bila face to face ngn si loyar buruk ni maw luku ja pala.
    haha!

    ReplyDelete
  20. hahaha..lawak lah..... :)

    ReplyDelete
  21. adoi!
    kalau dapat caller macam ni,
    sakit jiwa gamaknya!
    hahha

    ReplyDelete
  22. ahhaa..sy penah jwb cam kt no.10 tu..keh3..

    ReplyDelete