Nak bersyukur je lah...

Setiap kali ada program Karnival yang kami kena buat, walaupun ada banyak acara yang diadakan tapi takkan pernah miss acara cabutan nombor bertuah. Semua yang terlibat hadir dan mendaftar di kaunter pendaftaran pada hari tersebut layak untuk mendapat SATU nombor yang melayakkan diri masing-masing tercalon semasa sesi cabutan nombor bertuah.

Boleh dikatakan sudah 3-4 kali jugak nombor di tangan aku terpilih semasa sesi cabutan nombor bertuah tu. Rezeki barangkali. 

Bukan selalu akan jadi BERTUAH. Yang selalunya mesti tak bertuah. Setakat jadi : "Bertuah punya budak!"  ada la hahahaha

Ini antara hadiah hamper barang makanan dan barangan plastik yang nombor-nombor aku berjaya terpilih menyelit di antara nombor-nombor bertuah tu hehehe

Basikal jenama Marsstar (Mountain Bike) Orange color yang aku dapat semasa cabutan bertuah di Karnival Felda Sg Klah, Sungkai (4 November 2015).

Nasib baik bukan dapat basikal color pink cenggini. Kalau tidak memang menonggeklah setiap hari berkayuh pergi dan balik kerja hahahaha

Alhamdulillah untuk musim karnival tahun ni, terselit juga beberapa kali aku dapat bawa balik hadiah-hadiah bertuah yang disediakan pihak penganjur. Antaranya ada hamper makanan, hamper barangan plastik dan yang paling bertuah adalah dapat menang basikal hehehe

Hangat je hati kengkawan lain bila tengok nombor di tangan aku terpilih dapat menang hadiah basikal tu. Nasib baik bukan menang motor.

Kalau tidak macam iklan Power Root tu la aku buat:
"Saya menang motor"  ahaksss =P



23 Lovenote(S):

  1. Alhamdulillah rezeki..syukur..

    ReplyDelete
  2. tahun lepas wak menang motor kriss powerroot ., naper x percayer? hehe2

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya percaya Wak sbb dah pernah baca entry wak menang motor tu hehehe

      Delete
  3. tahniah...
    bestnya dapat hadiah
    #syukurselalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terime kasih sofie eheee
      #syukurselalu

      Delete
  4. waaaaa....byk rezeki ana tuhhhh....kalau sy dpt basikal pink tuu....terkaku kejap...xtau nk kata apa...coz terkesima.....hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki masa program hehe. sy pon terkedu jugak masa dengar nombor tu disebut.
      pastu terkedu gak sekejap. rasa mcm tak caya sbb dlm byk2 nombor, naik jugak nmbor ana hehe

      Delete
  5. Waaah...bestnya selalu menang.
    Aku ni tak pernah menang, sekali menang mesti tak caya sampai tampar muka tiga pat kali...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki sbb bertungkus lumus masa event agaknye hehe

      Delete
  6. Wahhhh. Nani pun jarang2 bertuah :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg jrg bertuah ni nanti sekali dia bertuah, mmg dahsyat nti hehe

      Delete
  7. wahh best tu dapat basikall. tak payah beli lagi hihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. haah tu la. xyah beli beskal dah hehe

      Delete
  8. Peh.. Terbaik la dpt basikal. Jeles aku... Bukan main payah lagi aku nk dpt bertuah. Harap kalau aku dpt satu hari nanti, dpt la kereta sebijik. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki aku untuk haritu hehe.
      Takpe Bro Ley nti mesti bertuah powerrr punye hehe

      Nak menang kete tak? Cer try #BeriNamaPanda tu =P

      Delete
  9. Murah rezeki...dapat basikal tu yang seronok tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah syukur rezeki kak hehe

      Delete
  10. alhamdulillah tahniah kak ana! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. terime kaseh Ina hehe

      Delete
  11. untungnyaa. hehe, mormor sepanjang hidup sekali pun tak pernah bertuah. hukhuk *sadlife*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum lagi tu. InshaAllah ada nanti hehe

      Delete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu