Nak bersyukur je lah...

4:30 PM 23 Comments A+ a-

Setiap kali ada program Karnival yang kami kena buat, walaupun ada banyak acara yang diadakan tapi takkan pernah miss acara cabutan nombor bertuah. Semua yang terlibat hadir dan mendaftar di kaunter pendaftaran pada hari tersebut layak untuk mendapat SATU nombor yang melayakkan diri masing-masing tercalon semasa sesi cabutan nombor bertuah.

Boleh dikatakan sudah 3-4 kali jugak nombor di tangan aku terpilih semasa sesi cabutan nombor bertuah tu. Rezeki barangkali. 

Bukan selalu akan jadi BERTUAH. Yang selalunya mesti tak bertuah. Setakat jadi : "Bertuah punya budak!"  ada la hahahaha

Ini antara hadiah hamper barang makanan dan barangan plastik yang nombor-nombor aku berjaya terpilih menyelit di antara nombor-nombor bertuah tu hehehe

Basikal jenama Marsstar (Mountain Bike) Orange color yang aku dapat semasa cabutan bertuah di Karnival Felda Sg Klah, Sungkai (4 November 2015).

Nasib baik bukan dapat basikal color pink cenggini. Kalau tidak memang menonggeklah setiap hari berkayuh pergi dan balik kerja hahahaha

Alhamdulillah untuk musim karnival tahun ni, terselit juga beberapa kali aku dapat bawa balik hadiah-hadiah bertuah yang disediakan pihak penganjur. Antaranya ada hamper makanan, hamper barangan plastik dan yang paling bertuah adalah dapat menang basikal hehehe

Hangat je hati kengkawan lain bila tengok nombor di tangan aku terpilih dapat menang hadiah basikal tu. Nasib baik bukan menang motor.

Kalau tidak macam iklan Power Root tu la aku buat:
"Saya menang motor"  ahaksss =P



23 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
PeRdU cINta
AUTHOR
November 21, 2015 delete

Alhamdulillah rezeki..syukur..

Reply
avatar
tiga lalat
AUTHOR
November 22, 2015 delete

tahun lepas wak menang motor kriss powerroot ., naper x percayer? hehe2

Reply
avatar
sofie adie
AUTHOR
November 22, 2015 delete

tahniah...
bestnya dapat hadiah
#syukurselalu

Reply
avatar
Deanna Morni
AUTHOR
November 23, 2015 delete

waaaaa....byk rezeki ana tuhhhh....kalau sy dpt basikal pink tuu....terkaku kejap...xtau nk kata apa...coz terkesima.....hehehehe

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
November 23, 2015 delete

Waaah...bestnya selalu menang.
Aku ni tak pernah menang, sekali menang mesti tak caya sampai tampar muka tiga pat kali...hehehe

Reply
avatar
Inani Hazwani
AUTHOR
November 23, 2015 delete

Wahhhh. Nani pun jarang2 bertuah :p

Reply
avatar
Wardah Aneesa
AUTHOR
November 24, 2015 delete

wahh best tu dapat basikall. tak payah beli lagi hihik

Reply
avatar
Wardah Aneesa
AUTHOR
November 24, 2015 delete

iyake wakk,, untunglaa

Reply
avatar
Bro Ley
AUTHOR
November 26, 2015 delete

Peh.. Terbaik la dpt basikal. Jeles aku... Bukan main payah lagi aku nk dpt bertuah. Harap kalau aku dpt satu hari nanti, dpt la kereta sebijik. Hehe

Reply
avatar
Fida Z Ein
AUTHOR
November 28, 2015 delete

Murah rezeki...dapat basikal tu yang seronok tu....

Reply
avatar
Sabrina SA
AUTHOR
December 01, 2015 delete

alhamdulillah tahniah kak ana! :))

Reply
avatar
Mormor
AUTHOR
December 03, 2015 delete

untungnyaa. hehe, mormor sepanjang hidup sekali pun tak pernah bertuah. hukhuk *sadlife*

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

saya percaya Wak sbb dah pernah baca entry wak menang motor tu hehehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

syukurrr Alhamdulillah :)

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

terime kasih sofie eheee
#syukurselalu

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

Alhamdulillah rezeki masa program hehe. sy pon terkedu jugak masa dengar nombor tu disebut.
pastu terkedu gak sekejap. rasa mcm tak caya sbb dlm byk2 nombor, naik jugak nmbor ana hehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

Alhamdulillah rezeki sbb bertungkus lumus masa event agaknye hehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

org yg jrg bertuah ni nanti sekali dia bertuah, mmg dahsyat nti hehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

Alhamdulillah.. haah tu la. xyah beli beskal dah hehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

Alhamdulillah rezeki aku untuk haritu hehe.
Takpe Bro Ley nti mesti bertuah powerrr punye hehe

Nak menang kete tak? Cer try #BeriNamaPanda tu =P

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

Alhamdulillah syukur rezeki kak hehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

Alhamdulillah.. terime kaseh Ina hehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
December 11, 2015 delete

Belum lagi tu. InshaAllah ada nanti hehe

Reply
avatar