Aniya Kitchen | Nasi Arab Mandy



Nasi Arab Mandy daripada air tangan Cik Alin owner Aniya Kitchen memang sedap. Ayam yang diperap semalaman memang terasa semua rempah ratus resepi rahsia daripada keluarga Cik Alin.

Menjanjikan kepuasan yang luar biasa, bukan sahaja disebabkan ‘portion’ nasinya yang banyak malah saiz ayamnya juga besar. Memang tak rugi sesiapa yang mencubanya.
Nak lagi mudah? Roger saja whatsapp Cik Alin dan buat tempahan. Nasi Arab Mandy anda akan sampai ke depan pintu.

Selain daripada Nasi Arab Mandy, ada pelbagai lagi menu nasi yang lain dan unikya menu oleh Aniya Kitchen ini kerana setiap hari menu nasinya adalah berbeza.

Tapi rasanya Cik Alin hanya buat delivery di sekitar kawasan Slim River,Perak. Kalau untuk lokasi lain mungkin boleh tanya pada Cik Alin sendiri.


p/s : throwback kesah Nasi Arab Mandy ni masa Cik Alin buat promo price Mac haritu :) disebabkan mood menulis dah tergendala hampir setahun, aku baru nak share segala mak nenek throwback =P


7 comments:

  1. Saya suka nasi arab Mandy.. Bagus ada produk begini Anamizu sebab saya sangat perlukan bila majlis keramaian..

    Thanks for sharing.. siap catit nombor phone terus, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ana pon suke nasi arab mandy. dpt nasi beriyani pon takpe dah hehe
      nanti bolehla terus roger owner die Cik Alin hehe

      Delete
  2. Aduh apani makan2 ni hehe..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum sis, boleh minta no tel untuk tempahan? sebab no yang diberi tidak berapa jelas, saya tinggal di Slim River, tetiba teringin nak makan nasi arab mandy 😀

    ReplyDelete