spesel buat merahItuJambu [MIJ]



When you're single, people ask about boyfriend.

You have a fiance, they ask about wedding.

You get married, they ask when will you get pregnant.

You already have one, they ask when is little brother coming.

When you divorce they ask why?

If you move on, they ask why so quickly?

People will never stop asking =)






hari ni besday MERAH ITU JAMBU.. aku suke panggil MIJ saje.. hehe.. beliau sangat pakar dalam mendodol mendudel..aku sangat kagum.. tangan beliau sangat seni.. tak macam tangan aku.. beliau dapat kumpul banyak kek dari kengkawan blogger yang sudi dudel kan untuk beliau.. aku buat jugak.. orang pertama tu aku.. weeee! tapi aku buat tak sekiut orang lain yang terer mendudel tu.. arhhhh! pedulikkan.. aku ikhlas bagi.. nti aku bagi sebijik kek real eh MIJ?? hehe


wish list untuk MIJ :


-selamat berumur 18 24 tahun..

-jangan nakal²

-jangan sentap²

-pedulikkan apa orang kata

-dah dapat beli rumah sendiri,jemput cik ana ye..hehe

-smoga jodoh bersama buah hati kekal selamanya =)









nota kecil : ~* Berkata-kata perkara baik lebih baik dari diam,
~* Diam itu lebih baik dari berkata-kata perkara yang tidak baik.

Post a Comment

22 Comments

  1. wiiieee..befday cik merah kan arinie..hehe..hope apa yang dia impikan tercapai.. :D

    ReplyDelete
  2. hb cik merah :)

    ReplyDelete
  3. hepi besday..may Allah bless her :)

    ReplyDelete
  4. may Allah bless u dear...

    nak gk sebijik.ehehe

    ReplyDelete
  5. terima kasih dear..muaaahh..love u laa ana...insyaALLAH moga sy cpt tamatkan zaman bujang sya

    ReplyDelete
  6. :) besday dak athirah.besday abg nti wish la.da lps pun.. :P

    p/s:thanks singgah blog abg stalker. ;)

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday! ^^

    p/s: saye suke kata2 kat entri tu :)

    dill.

    ReplyDelete
  8. hepi besday tu cik merah jambu jugak
    nanti besday lea, ana nak buat entri khas cenggini jugak x? keh3

    ReplyDelete
  9. wah entry khas tuk cik athirah....phat no 2 buat tau lepas cik ana hehehehe

    ReplyDelete
  10. special untuk alif mane????? nak jugak...huhuhu...

    ReplyDelete
  11. suke katakata tu:)hehe~~

    ReplyDelete
  12. MIJ memang pakar doodle yg comel2 hehe

    happy birthday my dear athirah !!

    ReplyDelete
  13. wahh ada sepesel entry laa. bagus2 semangat rakan berblog. hehe

    ReplyDelete
  14. happy birthday to MIJ gak..ehehe.. kata2 di atas benar2 belaka..

    ReplyDelete
  15. HB utuk beliau :)

    betul ! people will never stop asking !huhu

    ReplyDelete
  16. sampai dlm kubur pun nnti kita ditanya. ehek.
    suka jenguk blog MIJ jugak (:

    ReplyDelete