Jom Buat Kek Batik

 





Ini semua permintaan Bong dan juga Mak. 
Mak kata Bong boleh ke makan ni sebab kan tengah jaga kalori.
Bong kata boleh je makan tapi kena kerjaaa kerasss lebih lah hehehe

Kek paling mudah untuk dibuat.
Perlu ada kerajinan lebih sedikit saja.
Kalau tidak, tak jadi juga kek paling mudah ni hehehe

Buat sendiri mudah untuk kawal manis, masin dan lain-lain tu.
Maklumlah tekak si Bong lain maciammm sedikit.
Awaass bakal isteri Bong nanti perlu punya kesabaran yang tinggi ya hehehe


13 comments:

  1. yummy..kek batik sedapppp....

    ReplyDelete
  2. sedapnya kek batik...tapi SA x berapa suka kalau terlampau manis

    ReplyDelete
  3. zaman pkp aritu sy rajin bab buat kek.. kek batik salah 1 kek yg rajib buat.. skrg ni dah xsempat nak membatik.. kihkih

    ReplyDelete
  4. Sedapnya... Lama tak buat nie... Nanti nak buat juga lah

    ReplyDelete
  5. Lamanya tak buat kek batik :)

    ReplyDelete
  6. Lama betul tak tengok orang buat biskut macam ni. Dulu jadi trend biskut batik ni.

    ReplyDelete
  7. ooh gitu erk buat kek batik., nmpk sedapp., hehe

    ReplyDelete
  8. lama tk buat...sedap tu

    ReplyDelete
  9. wow.. dengan biscoff, memang sedap ler..

    ReplyDelete
  10. sedapnye... pos ke sini pls.. hihihi...

    ReplyDelete
  11. Ana guna 2 jenis biskut lah tu ya? Mesti lebih sedap kan, ada Biscoff.

    ReplyDelete
  12. Wah, mesti mewah kayangan rasanya! Ada biscoff 🤤

    ReplyDelete
  13. Sedap ni Ana 👍
    Senang² pun malas nak buat juga Akk ni hihi...

    ReplyDelete