Angin Ribut Lagi

by - 10 August

kisah pasal angin ribut yang aku cerita sebelum ni sebenarnye masih berterusan beberapa hari lepas tu.. rumah dan bangunan yang teruk dipukul ribut haritu kebanyakannya dah diganti baru bumbung yang rosak teruk tu.. cuma yang kurang besnya adalah ofis aku ni ha.. 


sebenarnya dah beberapa kali jugak pihak berkenaan kerabat naik tukar bumbung baru tapi bila tiap kali hujan lebat yang datang sekali dengan angin, memang konfem air hujan mencurah-curah masuk.. tembus habes segala siling yang ada tu.. petang tadi ni hujan lebat dengan angin datang lagi.. aku pulak cuti minggu ni so turn member aku (si Ida) lah yang kerja.. jenuh lah dia pindah randahkan segala komputer + kerusi + meja dan peralatan yang lain..sekarang ni pon masih hujan lagi.. aku harap moga-moga tak lebatlah.. kalo tak, naya besok pagi masuk ofis kebanjiran T____T



You May Also Like

20 Lovenote(S)

  1. aduss... pernah dah rasa kena buat kerja dalam air banjir, mmg sejuk dan menyedihkan, nasib baik tak kena kejutan elektrik ka hapa masa tu huhuu... eh ana, awat boh picture lagu tu? nak kata berbumbungkan langit ka? ^^;

    ReplyDelete
  2. ssh jugak mcm tu.. harap2 semuanya ok.. :)

    ReplyDelete
  3. kelmarin rumah sedara sy ranap jg la kena ribut

    ReplyDelete
  4. semoga lepasni baek2 aje :)

    ReplyDelete
  5. Salam ana syg, rupanya kg ummi kat segamat pun kena ribut teruk sabtu lepas. Siap hujan batu lg. byk rumah yg rosak katanya. Kesian betul

    ReplyDelete
  6. Memang tgh musim skang ni angin ribut sana sini...
    harap2 tak ada pape yg berlaku lah kan.
    Tak psal2 ada atap melayang timpa orang plak nanti...

    ReplyDelete
  7. Semalam masa dalam perjalanan pulang ke Perlis zumal terjebak dalam situasi cuaca hujan lebat dan ribut. Amat menakutkan. Hanya Allah yang tahu...

    ReplyDelete
  8. harap cik Anamizu bleh teruskan bertugas dalam keadaan selamat, Amin ;-)

    ReplyDelete
  9. Susah jugak kalau macam tu tiap kali hujankan. Sampai nak kena alihkan komputer dah.

    ReplyDelete
  10. tmpt yui p[un kelmarin ribut.. byk umh bmbung trcbut.. umh yui bmbg bocor.

    ReplyDelete
  11. Kat mana office awak tu...

    ReplyDelete
  12. sabar yer.. harap2 tak serius la kerosakannya..kalau tidak susah jugak tue..

    ReplyDelete
  13. Teruk jugak. Apa2 pun sabar ye akak. :)

    ReplyDelete
  14. rumah saudara di Sg Siput turut dilanda ribut, semoga tabah menghadapi ujianNya ini, selepas kita diuji dengan kemarau..

    ReplyDelete
  15. Susah juga jika kebocoran di pejabat ni kan, sbb byk barang boleh rosak jika terkena air. Semoga masalah kebocoran tu dpt segera diatasi..

    ReplyDelete
  16. teruk juga ributnya sampai jadi macam tu ya..moga kejadian macam ni takkan berlaku lagi...

    ReplyDelete
  17. Aduhh... sabar yer ana menempuh dugaan ini...

    ReplyDelete
  18. dugaannnnn..
    harap awk n kwn awk tabah..
    nanti2 ok la kot.. xde bocor2 lagi dh.

    ReplyDelete