Nindia Tapak Kaki


Aku rasa ini salah satu alternatif lah aku bagi pada kawan-kawan blogger yang mungkin ada masalah link tak keluar pada gambar profile google friend connect.. Yerlah kot² ada yang bermasalah ke untuk setelkan benda tu.. Cara mudahnya -- tempek je link kawan-kawan kat dalam kotak 'foot prints' tu..   


Maap la ye baru taruk je benda tu.. Sebelum ni penah jugak letak (lamaaaaaa dah la suatu masa dahulu) pastu asyik nampak link yang bukan-bukan je, tu yang aku remove.. Takpe kalini kita tengokkan dulu cemana.. Kalo jadi lagi, kita remove lagi. Apa ade hal kan ? kehkehkeh =P

Owhh yaa by d way, 1st GiveAway by Anamizu ada lagi beberapa belas jam sebelum berkahir.. Jemput lah join sokong aktiviti pertama anjuran aku yang tak seberapa ni hehehe  





10 comments:

  1. langkah paling mudah...
    di cbox ada login masuk...setiap kali ada komen komen yang tak berguna...boleh delete mesej tu...
    kalau susah nak ingat id dan pwd..set auto remember je...haha

    ReplyDelete
  2. ehhh akak.. kite try anta cbox .. nape xleh ek? cbox lock? apekah -.-'

    ReplyDelete
  3. senang la nak cop tapak kaki nanti. .hehe :D

    ReplyDelete
  4. yeayy,. dh ada cbox! hhee.

    ReplyDelete
  5. dah ada cbox, senang nak tinggal jejak. hehehe.

    ReplyDelete
  6. yeayy blog ni dah ada cbox ♥

    ReplyDelete
  7. awal saya blog dulu memang saya dah kenal kak ana. tahun ni saya aktif balik dan memang akak jela saya ingat pada suatu masa dahulu :)

    ReplyDelete
  8. senang orang lain nak tinggal link blog bila ada cbox ni. kecuali link yang tak berkaitan tu yang kurang suka sikit. hehe

    ReplyDelete