sedikit keraguan

5:06 PM 15 Comments A+ a-




"Walau SEKUAT manapun SAYANG kita kepada seseorang, simpanlah sedikit rasa KERAGUAN di dalam hati supaya bila suatu ketika nanti kita DIUJI, kita tidak akan terus JATUH REBAH tetapi masih ada KEKUATAN untuk bangun semula.."




sesungguhnya jatuh itu sakit. yakinlah Allah menguji hambaNya. guwa tahu. guwa yakin. kemanisan pasti ada. kehkehkehkeh

15 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
syakey
AUTHOR
April 27, 2012 delete

awww. sungguh :')

Reply
avatar
merahitujambu
AUTHOR
April 27, 2012 delete

=)..dear.lama x singga sini jugak..miss u dear..jg dri

Reply
avatar
cik najihah
AUTHOR
April 27, 2012 delete

suka entry ni..even simple mendalam maknanya..thanks for sharing :)

Reply
avatar
April 27, 2012 delete

thanks.. terubat di hati ni :)

Reply
avatar
April 27, 2012 delete

simpan untuk bangun semula. aku tak pernah prepare. thanks ingat kan aku

Reply
avatar
ShahzCudin
AUTHOR
April 28, 2012 delete

90% sayang je la?

Reply
avatar
dhiera
AUTHOR
April 29, 2012 delete

betul..jgn terlalu percaa 100%.

Reply
avatar
April 30, 2012 delete

betul tu !!! setuju sgt..dh pernah rasa bla terlalu syg..bila diuji, rs sakit sgt

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
May 01, 2012 delete

moga bertemu kemanisan itu.insya-ALLAH.hehehe

Reply
avatar
May 02, 2012 delete

klau cmni kena partition awal2 kn, huh...

Reply
avatar
aiEz
AUTHOR
May 02, 2012 delete

hehe,masa aie bercinta dulu pun untuk kali kedua memang tak berikan sepenuhnya hati aie..so bila dah putus tak rasa keciwa sangat,hehe

Reply
avatar
aimie amalina
AUTHOR
May 06, 2012 delete

betol tu anatooo :)

cam takot plak nak kawen nii
huuuuuu

Reply
avatar