sedikit keraguan




"Walau SEKUAT manapun SAYANG kita kepada seseorang, simpanlah sedikit rasa KERAGUAN di dalam hati supaya bila suatu ketika nanti kita DIUJI, kita tidak akan terus JATUH REBAH tetapi masih ada KEKUATAN untuk bangun semula.."




sesungguhnya jatuh itu sakit. yakinlah Allah menguji hambaNya. guwa tahu. guwa yakin. kemanisan pasti ada. kehkehkehkeh

15 Lovenote(S):

  1. =)..dear.lama x singga sini jugak..miss u dear..jg dri

    ReplyDelete
  2. suka entry ni..even simple mendalam maknanya..thanks for sharing :)

    ReplyDelete
  3. thanks.. terubat di hati ni :)

    ReplyDelete
  4. simpan untuk bangun semula. aku tak pernah prepare. thanks ingat kan aku

    ReplyDelete
  5. betul..jgn terlalu percaa 100%.

    ReplyDelete
  6. betul tu !!! setuju sgt..dh pernah rasa bla terlalu syg..bila diuji, rs sakit sgt

    ReplyDelete
  7. moga bertemu kemanisan itu.insya-ALLAH.hehehe

    ReplyDelete
  8. klau cmni kena partition awal2 kn, huh...

    ReplyDelete
  9. hehe,masa aie bercinta dulu pun untuk kali kedua memang tak berikan sepenuhnya hati aie..so bila dah putus tak rasa keciwa sangat,hehe

    ReplyDelete
  10. betol tu anatooo :)

    cam takot plak nak kawen nii
    huuuuuu

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu