Raffael dan kad raya

by - 19 August

alhamdulillah dapat lagi bernafas sehingga ke hari ni.. Ramadhan dah pergi.. Syawal muncul kini.. guwa mintak ampun , mintak maaf segala salah dan silap sepanjang berblog.. mungkin ada terkasar bahasa , terlajak kata.. maaf. maaf. dan maaf guwa mintak.. semoga dapat bertemu Ramadhan lagi tahun depan.


Raffael ---- anak sedara guwa satu-satunya.. banyak songeh.. banyak helah.. banyak demand wo ini budak! rase nak cubit² je pipi si Raffael ni kasi merah sebab geram.. kalo die mintak nak A, selagi tak dapat A tu selagi tu lah die dok buat huru-hara depan kita.. bebudak la katekan. memang cantu la. ye dak? bila guwa tunjuk E-kad ni yang ade muka die, Raffael kuarkan ayat ceni :

"huiyoooo Acik Ana terernye ! boleh buat Pael melekat dekat ketupat! "


sipbaiklah ade Raffael si budak kecik ni penyeri tiap kali hari raye.. kalo takde budak kecik, raye macam agak suram. errr ke guwa je rase cantu? =P

salam aidilfitri.
maaf salah silap--

You May Also Like

17 Lovenote(S)

  1. comel! haha

    selamat hari raya cik ana. maaf kalau ada salah silap ya :)

    ReplyDelete
  2. Ank buah kdg rase annoying kadang rase bosan xde mreka

    ReplyDelete
  3. hahahahaha.hadoi.. boleh buat dia melekat kat ketupat??hehehe..

    ReplyDelete
  4. Anak sedara sy kecik lagi... Tak sabar tunggu dia besa cam raffael...

    Salam lebaran...

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya & maaf zahir batin ^^

    ReplyDelete
  6. huee.. nice. comel pun ada gak

    ReplyDelete
  7. senget benget haa si pael tu. :D

    salam lebaran!! ;)

    ReplyDelete
  8. Sebab mak sedara manjalan sanhat anak buah..hhahahahaha
    Sama anak aku ..dengan mak sedara kali RM5 kata tak cukup....

    ReplyDelete
  9. Selamat hari raya aidilfitri...=)

    ReplyDelete
  10. assalammualaikum,
    datang jenguk nieyh
    nak freebies tak?
    header free n boleh request n demand
    nak yang macam mana,
    percuma sahaja
    jenguk sini ok
    http://farezshahevil.blogspot.com/2012/08/free-header-for-everybody.html

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Raya Aidilfitri hehe...eh Cik Ana tunggu apa lagi? nanti boleh dapatkan anak kecil buat penyeri hidup sentiasa kalau dah kawen hehe!

    ReplyDelete
  12. Hihi Pael².. Comel! Semoga menjadi anak yang soleh bila besar nanti.. ;)



    Aku pun rasa yang hari raya kurang meriah bila tak ada bebudak yang bermulut kecoh berwajah comel ni.. Tengok diaorang happy, kita pakcik makciknya dapatlah tumpang happy kan.

    ReplyDelete