menang hadiah contest i'm proud to be a muslimah




gua menang hadiah weh!! dulu ade join kontes i'm proud to be a muslimah by blog FiQ'ra pancake yang comel gila tu.. 14 september - 14 oktober kontes tu berlangsung.. bila dah keluar result, tengok-tengok nombor bertuah gua #22 terpilih menang shawl.. wahhhh alhamdulillah..


17 oktober (isnin tadi) owner blog FiQ'ra pancake (mas) datang sendiri ke ofis gua untuk deliver by hand hadiah ni la kat tangan gua.. tapi gua plak kebetulan cuti.. so yang tolong sambut hadiah ni ofismate gua la.. hehe.. mintak ampun mas tak dapat bersua kita..takpe next time ade lagi..hehehe

bila gua datang kerja siang tadi , ofismate gua pun dengan surprisenye bagitawu yang ade something untuk gua.. nerbes gua bukak envelope tu weh~ hehehe

terime kaseh buat mas FiQ'ra Pancake dan juga semua penaja kontes.. lain kali buat la lagi dan pilih la lagi gua jadi lucky winnerS eh..hehehe






hadiah shawl dari mas FiQ'ra Pancake






terime kaseh =)

36 comments:

  1. wahh best, tahniah cik ana :))

    ReplyDelete
  2. wah bestnyer dapat hadiah...mesti hati berbunga2 kan....tahniah ana!

    ReplyDelete
  3. tahniah!!
    sila pakai shawl ni n tayang gambar anda memakainya disini :D

    kena tengok gak lah masFiQ'ra Pancake nyer blog nih :D

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaaaaaaaa
    bole la bershawl2 pas niiiii
    tahniah cek anatooo! =]

    ReplyDelete
  5. bergaya dgn shawl la ek pas ni
    hihi,

    mesti makin cute cik ana :)

    entry akak ari ni pun ada gmbo ank sedara sibuk dgn style hana tajima tu...

    ReplyDelete
  6. tahniah2x..bertuahnya awak =)

    ReplyDelete
  7. wah! tahniah cik ana :)

    oo,, tengok dia sengaja tempek gambar kartun kat gambo tu, tak nak gitau kat orang nama dia yang sebenarnya.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Wahh, bestnyaaa ! tahniah cik ana :)

    ReplyDelete
  9. Beruahlah badan! So far tak pernah menang lagi contest dekat blog..



    Kalau dapat jumpa tuan blog tu sendiri lagi bertuah kan, tapi dah tak ada nasib nak jumpa kan..

    ReplyDelete
  10. tahniah, nanti sy wat kontest jgn lupe join tau

    :D

    ReplyDelete
  11. congrats.xprnh dpt hadiah dr contest cmni.seumur hdup skali je kot dapt hadiah dr contest.tupon keychain je.hahaha

    ReplyDelete
  12. wah,,,surprise hehehe,,

    tahniah kak,,,,,,,,dapat shawl fre,,huhuhuh

    ReplyDelete
  13. hee.. sy join apa2 contest tak pernah menang.. tahniah cik ana.. =)

    ReplyDelete
  14. congrats :)

    btw , tenkiuu datang blog kiteee .
    terharuu .

    dia ada ramai follower . hikhok ^o^

    ReplyDelete
  15. Tahniah!..bertuah ye.

    ReplyDelete
  16. bertuahnyer kamo syg..tahniah..hukhukhuk..

    ReplyDelete
  17. wah untunglar..

    tahniah cik ana ;)

    ReplyDelete
  18. wah seronok ny menang contest ^_^
    tahniah cik ana :)

    ReplyDelete
  19. wah...tahniah2. hehe.

    ReplyDelete
  20. ada hasil gak kan join kontes...aku belom penah join lagi...boleh wat pakai raya haji dah tu... :)

    ReplyDelete
  21. bestnyaaa sy bila nk dpt hadiah cmni eh

    ReplyDelete