Nah Entry #100


Bismillahirrahmanirrahim.. ok nah entry ke seratus untuk tahun duaribuempatbelas.. hnss hnss hnsss kembang kempis lobang hidong haaaa.. sebenornye sempena entry ke 100 ni, aku dok mikir macam nak buat GiveAway. MACAM la.. dok berfikir-fikir lagi ni.. sebabnya bila buat GA atau kontes, kena maintain momentum tu. haaa tudia yang payah sikit tu =P

http://eemoticons.nettapi ada ke yang nak join kalo aku buat GA? hadiah ofkos la misteri nusantara habes baq hang ! ke ada antara engkorang-engkorang sudi nak jadi co-sponsor ke cane???kehkehkeh =P

21 comments:

  1. meh sini nk sponsor baju.. design by me..^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow nk sponsor baju??? ini betol2 ke cobaan ke hape ni amir zahari?? =P

      Delete
  2. kalau GA tu sebijik iPhone 6, sayalah orang pertama yg join.
    mwahahahahahahaha! main2 je

    apapun, tahniah cik ana! alhamdulillah seratus sudah. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow iphone 6! kalo lah ada yg nk sponsor iP6 tu cik ana pon nk jd peserta hahaha
      mekaseh kikiki tu lah seratus dah =P

      Delete
  3. Insyaallah akan support... buat jer ana... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh ni positif feedback yg kita maw ni !
      mekaseh acik idah. inshaAllah kalo jadi nti ana inform hehehe :)

      Delete
  4. <---budak ini akan join. ahahaha. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. yessssssss niceeee ahahaha XD

      Delete
  5. Buatlah GA anaa! Hehe. Boleh scha jadi sponsor sekaliii. wiwiwi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow! ini best ni! orait2 nti ana inform no wiwiwi

      Delete
  6. buat ana jangan tak buat, buat nanti gua join ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaAllah plain. nti pape gua inform hehe

      Delete
  7. Aku join! Jemput la ana..haha..
    Kalau ana punya pasal...cakap je! Anytime..ermmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang nk join apa amar? join jd peserta ke co-sponsor?
      wahhh ayat tu takleh tahan tu =P

      Delete
  8. Replies
    1. wahhh yeke ni zumal? ok2 nti ana inform.mekaseh zumal ^_^

      Delete
  9. Bergantung kpd giveaway, aku boleh join or jadi co-sponsor...hehehe
    So, buatlah :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow! kalo ko jd sponsor, aku nk mintak ko tlg sponsor bende2 psl art lah cero. ehehe

      Delete
  10. tahniah kak ana dah seratus entry. kite tolong join GA kak ana. XD

    ReplyDelete
  11. besst gak kalau buat GA ni leh tambah ramai kenalan

    ReplyDelete
  12. rasanya macam dah join. kena tengok balik. heeee

    ReplyDelete