Nyamuk | Kelambu Moden

by - 6:52 PM



Mak aku jenis orang yang memang tak boleh tido kalau takde kelambu.. Dari zaman mak aku kecik dulu sampailah zaman veteran dia sekarang ni, selagi takde kelambu selagi tu lah memang  mak takkan mau terlena.. Kalau aku ni pulak ada kelambu ke takde kelambu ke, asal letak kepala je memang hanyut hehehe

Lama jugak dah sebenarnye mak aku dok sebut pasal kelambu segera ni.. Yelah sebab senang -- keluarkan je dari beg simpanan dia tu dan pusingkan aje lebih kurang terus paaaaapppp siap terletak lah kelambu ittewww dengan jayanya.. Tambah pulak masa musim diserang nyamuk aedes aritu, bertambah keraplah mak aku dok sebut pasal kelambu segera ni. Tapi aku iye kan aje lah, beli nye tak jugak kikiki.. Dok usyar online -- rata-rata jual dalam 5-6 puluh hengget gak menatang nih.. Hurmm nantilah dulu beli. Usyar lagi kat lain.. Errr korang ada jumpa memana seller yg jual less than 5-6 puluh hengget dak menatang ni ?? kehkehkeh =P



You May Also Like

18 Lovenote(S)

  1. Yui ada gak jual.. t tnya supplier kot ad.stok
    Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. supplier ada ke jual Yui? boleh la riki2 kat Yui hehe

      Delete
  2. Replies
    1. memang tambah lena kalo ada kelambu ni sbb nyamuk xleh gigit hehe

      Delete
  3. tidur dalam kelambu...sambil makan keropok twistis dan minum soya bean..memang terbaik...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudia nk tido pon dan lagi nak mkn twisties & minum soya bean? ahahaha !
      *aku mmg tak minum soya bean* =P

      Delete
  4. kite rs mcm lemas je kalo tido dlm kelambu.. ihiks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la ana pon rase mcm lemas jugak agaknye sbb dah lama x tido dlm kelambu kikiki

      Delete
  5. cer tanha blogger mommy Irra..irrayyan.com..dia ada jual kalau x salah

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhh ok nti Ana try tanye.. mekaseh JM infomr hehe

      Delete
  6. best jugak pakai benda alah ni kan..nak jugak la order..sian ammaar asyik kena geget nyamuk jek..darah manis la katakan. hakhakhak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la best jugak rasanye Atie. kalo nk pegi camping pon boleh gak aplikasikan jadikan khemah segera.. cuma pasangkan bumbung je lagi guna canvas or etc.. setel. nyamuk pon x leh serang hehehe

      Delete
  7. mahal jugak ye kelambu zaman sekarang ni hehehe.. sebelum ni tidur tak pernah pakai kelambu.. nak jugak test :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmm tu la Ina.. ramai jugak yg jual online kelambu ni, tp harganya tu lah.. rasanya online sellers jual ni amek untung satu kali ganda daripada harga asal hehe

      Delete
  8. ime ujan mmg sesuai ni..sbb byk nyamuk

    ReplyDelete
  9. scha pulak rasa lain macam kalau pakai kelambu.haha

    ReplyDelete
  10. bolehlah tidur nyenyak tanpa gangguan dari nyamuk betina. hiks.

    ReplyDelete
  11. dah lama x tidur dalam kelambu. kalau balik kg je merasa. hehehe... x sangka ada jenis moden dah..

    ReplyDelete