Nantikan Pemenang 1st GiveAway by Anamizu




http://eemoticons.netJumaat 28 November 2014, 12 tengah hari. Maka tamatlah sudah 1st GiveAway by Anamizu yang bermula 10 November haritu.. Terima kaseh aku ucapkan pada semua yang sama-sama menjayakan give away pertama anjuran aku ni termasuklah para sponsor yakni rakan-rakan blogger yang disayangi Zumal , Yui dan jugak Scha yang sudi untuk menjadi penyumbang hadiah dalam GA kalini.. 

Kepada semuaaaa para peserta yakni rakan-rakan blogger yang sudi join 1st GA ni, aku ucapkan jutaan terima kaseh tak terhingga jugak.. Tak kiralah rakan-rakan yang baru kenal atau pon yang dah kenal agak lama.. Korang semua memang supporters terbaeklah ! ;)

Ini entry auto publish sebab aku berada di luar kawasan (mandor kena pergi site  harini sebab Boss Besar sudah mari mau tengok progress). InshaAllah nama-nama 18 pemenang bertuah akan aku umumkan dalam masa terdekat. Mohon bersabaq sikiiiit je lagi naaaa semua hehehe





18 comments:

  1. ok. dah xsabar nak tunggu keputusannya. kekeke

    ReplyDelete
  2. Assalam ana,
    weeeehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  3. habis dahh? hehe. .gudluck semuanya ya :D

    ReplyDelete
  4. wahhh tak sabar nya nak tengok nama pemenang ^^

    ReplyDelete
  5. Waaa... Mandor keje mundar mandir laa ye... He He He...

    ReplyDelete
  6. hope im the lucky one heheheh amiin

    ReplyDelete
  7. sori awk.. kite xsmpat nk join..
    bukak blog pon kdg2 je skrg..
    huhu..

    ReplyDelete
  8. wehuu~ confirm, gua tak menang... kihkihkih~ ;p

    ReplyDelete
  9. Tak sabar menantikan keputusannya..

    ReplyDelete
  10. Fuh kiri fuh kanan....jampi utk menang nih..hehehe..Berakhir sudah giveaway ana...saya happy dapat join giveaway ni..bukan sbb nak hadiah! tapi sebab dapat kenal kawan baru..lama dah tinggalkan kerjaya cari kawan macam ni...ili harap berakhirnya giveaway ini bukanlah punca berakhirnya salam perkenalan yang baru terjalin ni..:) hope bole kawan n kenal lebih rapat dgn ana n kawan yg lain..:)

    ReplyDelete
  11. buat giveaway ke . hmm x dan nak join

    ReplyDelete
  12. tahniah mandor sebab berjaya buat GA :)

    ReplyDelete
  13. Thank you Ana for everything!

    ReplyDelete
  14. x sempat nak join. alaaaaa

    ReplyDelete