Selamat Ulangtahun MAK | Terima Kasih Mak









*klik 1 kali untuk membesar*








MAK tak pernah sekolah.
MAK pergi menoreh seawal 7 tahun.
MAK tak sempat merasa kasih ibu ayah.
MAK menumpang kasih nenek orang lain.
MAK dizalimi kakak ipar sendiri.
MAK tempuh pahit lebih dari yang manis.


terima kasih MAK sebab lahirkan aku.
terima kasih MAK sebab susukan aku.
terima kasih MAK sebab sekolahkan aku.
terima kasih MAK sebab layan kerenah aku.
terima kasih MAK sebab hadir konvo aku.
terima kasih MAK sebab masak sedap untuk aku.
terima kasih MAK sebab tak pernah jemu hadap aku.


Terima kasih MAK atas segalanya.
SELAMAT ULANGTAHUN MAK!




27 November 2011.











12 Lovenote(S):

  1. Semoga MAK diberkati Allah selalu..

    ReplyDelete
  2. semoga sihat selalu
    dimurahkan rezeki..
    dipanjangkan usia

    ReplyDelete
  3. semoga MAK bahagia selalu disamping ank2 t'syg..
    =)

    ReplyDelete
  4. May Allah always bless your mom.

    ReplyDelete
  5. semoga MAK sihat-sihat selalu :)

    ReplyDelete
  6. semoga lepas ni mak awak akan bahagia selepas ni dengan apa yang telah dilaluinya :)

    ReplyDelete
  7. semoga mak baik2 selalu...^^

    ReplyDelete
  8. selamat ulang tahun mak...pasti mak tabah org nya.byk dugaan seumur hidup mak.

    moga mak bahagia selamanya.amin.

    psst: bendang ke tu?kampung ana ke?akak tak pernah gi bendang

    ReplyDelete
  9. terime kaseh korang smue untuk DOA itu :) to ummi Lydia Miza: aah tu bendang...masa raya haji aritu ana balik kampung kat bagan serai.. owhh ummi tak pernah pegi bendang ek? xpe2 nti balik malaysia ummi kene try pegi bendang sesape..hehe

    ReplyDelete
  10. klau translate akan penuh arigatou, okasan.. en3 ni smpai ujung ^^

    ReplyDelete
  11. Semoga MAK bahagia dengan kehidupan sekarang dan diberkati Allah SWT :)

    ReplyDelete
  12. selamat ulang tahun mak!! :) semoga semua yang dah berlaku dijadikan pengalam untuk anak2nya :P

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu