Selamat Ulangtahun MAK | Terima Kasih Mak

10:18 AM 12 Comments A+ a-









*klik 1 kali untuk membesar*








MAK tak pernah sekolah.
MAK pergi menoreh seawal 7 tahun.
MAK tak sempat merasa kasih ibu ayah.
MAK menumpang kasih nenek orang lain.
MAK dizalimi kakak ipar sendiri.
MAK tempuh pahit lebih dari yang manis.


terima kasih MAK sebab lahirkan aku.
terima kasih MAK sebab susukan aku.
terima kasih MAK sebab sekolahkan aku.
terima kasih MAK sebab layan kerenah aku.
terima kasih MAK sebab hadir konvo aku.
terima kasih MAK sebab masak sedap untuk aku.
terima kasih MAK sebab tak pernah jemu hadap aku.


Terima kasih MAK atas segalanya.
SELAMAT ULANGTAHUN MAK!




27 November 2011.











12 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
ShahzCudin
AUTHOR
November 27, 2011 delete

Semoga MAK diberkati Allah selalu..

Reply
avatar
KhaiRin
AUTHOR
November 27, 2011 delete

semoga sihat selalu
dimurahkan rezeki..
dipanjangkan usia

Reply
avatar
Ezy Chiaki
AUTHOR
November 27, 2011 delete

semoga MAK bahagia selalu disamping ank2 t'syg..
=)

Reply
avatar
November 27, 2011 delete

May Allah always bless your mom.

Reply
avatar
era kecik
AUTHOR
November 27, 2011 delete

semoga MAK sihat-sihat selalu :)

Reply
avatar
Syida Laily
AUTHOR
November 27, 2011 delete

semoga lepas ni mak awak akan bahagia selepas ni dengan apa yang telah dilaluinya :)

Reply
avatar
aiEz
AUTHOR
November 27, 2011 delete

semoga mak baik2 selalu...^^

Reply
avatar
November 27, 2011 delete

selamat ulang tahun mak...pasti mak tabah org nya.byk dugaan seumur hidup mak.

moga mak bahagia selamanya.amin.

psst: bendang ke tu?kampung ana ke?akak tak pernah gi bendang

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
November 27, 2011 delete

terime kaseh korang smue untuk DOA itu :) to ummi Lydia Miza: aah tu bendang...masa raya haji aritu ana balik kampung kat bagan serai.. owhh ummi tak pernah pegi bendang ek? xpe2 nti balik malaysia ummi kene try pegi bendang sesape..hehe

Reply
avatar
November 27, 2011 delete

klau translate akan penuh arigatou, okasan.. en3 ni smpai ujung ^^

Reply
avatar
Cik Zety
AUTHOR
November 27, 2011 delete

Semoga MAK bahagia dengan kehidupan sekarang dan diberkati Allah SWT :)

Reply
avatar
renjerkabloi
AUTHOR
November 27, 2011 delete

selamat ulang tahun mak!! :) semoga semua yang dah berlaku dijadikan pengalam untuk anak2nya :P

Reply
avatar