wanita cantik itu...




Photobucket
credit : tumblr














Siapakah wanita cantik itu ?
✔ Dia melukis kekuatan melalui masalah
✔ Dia tersenyum saat tertekan
✔ Dia tertawa saat hati sedang menangis
✔ Dia tabah saat dihina
✔ Dia mempersona kerana memaafkan
✔ Dia mengasihi tanpa balasan
✔ Dan Dia bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi


















nota kecil : semoga kita sebegitu (n__n)







32 Lovenote(S):

  1. MasyaAllah... :) sungguh indah sifat2 ini... moga kita semua sebegini. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  2. dan aku dambakan wanita sedemikian untuk dijadikan pemaisuriku..:)

    ReplyDelete
  3. seribu cuma sorang mungkin wanita "CANTIK" itu :)

    ReplyDelete
  4. Beutiful woman always smiles even in trials. :)

    ReplyDelete
  5. aminnnnn =]
    semoga dri begituuuuu!

    ReplyDelete
  6. kecantikkan wanita tertera pada kekuatannya :)

    ReplyDelete
  7. salam...

    comey nye bidak yg tersenyum tuh...kim salam kat die ye..

    ReplyDelete
  8. AMIN..

    Semoga kita pun sebegitu.. ^__^

    ReplyDelete
  9. dan wanita yang paling cantik.. mestilah ibu kita.. =)

    ReplyDelete
  10. siapakah gerangan wanita cantik itu?
    sy?
    awk?
    mereka?

    ReplyDelete
  11. nampaknye sye bukanlah wanita cantik itu :)

    ReplyDelete
  12. semoga saya juga begitu..amin..

    ReplyDelete
  13. aminnn
    kalau lah jumpa yg macamni,,tapi diri pun tak cukup perfect,,nak dpat yg macam ni,,heheh

    ReplyDelete
  14. susah skt klu nak ketawa saat hati menangis tu...

    ReplyDelete
  15. salam,

    Mampu kah kita menjadi wanita sesempurna ini..?Insyaallah...

    ReplyDelete
  16. mmg mgimpikan wanita sebegini..

    ReplyDelete
  17. nak sgt jadi wanita mcm ni....aminnnn~

    ReplyDelete
  18. itulah wanita cantik :)

    ReplyDelete
  19. macam aimie cakap, amin!
    hehehe, semoga kita pon tergolong gak dalam golongan wanita cantik :D

    ReplyDelete
  20. minta2 lah terpalit sket kecantikan itu..

    insyaAllah..

    ReplyDelete
  21. subhanaAllah, cantiknyaaaaaaaaaaaaaa! :) is she an arabian kid? probably yes right ;)

    ReplyDelete
  22. cntiknyer budk tuuuu :)

    smoga sifat2 begitu akn ada dalam diriku ..amin :)

    ReplyDelete
  23. err... mak saya wanita cantik itu

    :D

    ReplyDelete
  24. i wanna be that wanita cantik itu someday..

    ReplyDelete
  25. moga kita adalah wanita cantik dunia akhirat. insyaAllah ;)

    ReplyDelete
  26. wanita cantik itu hamba Allah :)

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu