februari di sini


Photobucket



31 hari  dah setel dalam januari.
harini 2 hari di bulan februari.
esok? apa yang bakal kemari?
masih menanti.
jiwa masih disini.
kadang sepi.
kadang menyendiri.
kadang bawak diri.
jauh ke tepi.
arhhh apa guwa peduli!
janji hepy.
mengharapkan esok ada cuti?
tak mungkin lagi.
sebab esok belom pasti
ada untuk diri ini

ok dah cukup.
fullstop.
tazkirah masih jalan terindah bro! 
c(:  <---tahu ni apa?
kehkehkeh

22 Lovenote(S):

  1. aku pun seram menantikan hari dalam bulan-bulan feb

    ReplyDelete
  2. dunia makin panta$ berlalu. harap2 sempat kita mengejar amal mengisi masa dulu :)

    ReplyDelete
  3. cepat jer masa berlalu pergi.dah masuk bulan februari kan:)

    ReplyDelete
  4. cepat masa berlalu..tak sedar dh masuk bulan feb..

    ReplyDelete
  5. ngah tunggu dapat coklat pree muahahaha

    ReplyDelete
  6. hello febuary.. huhu kejap je masa brlalu

    ReplyDelete
  7. moga bulan ni ada berita gembira..=)

    ReplyDelete
  8. sedap panton 14 kerat tu.. heeeeeeeeeeee =)

    ReplyDelete
  9. pantas je masa berlalu..
    by the way..suke la penulisan ana..puitis :)

    ReplyDelete
  10. cik ana oh cik ana.jiwang skali skala.februari tahun ni ada 29 hari.tak bestnya keje sini.takde cuti pon sampai la cuti raya.waaaaa

    ReplyDelete
  11. Apa yang pasti kena terus kuat walau banyak rintangan yang perlu kita hadapi!


    NICE la gif atas tu!

    ReplyDelete
  12. february,
    it is a sign
    for me
    to be busy.

    dill.

    ReplyDelete
  13. betul-betul sedangkan satu saat selepas kita bernafas pun belum tentu ada untuk diri kita ini. bila-bila masa Dia boleh tarik.....

    ReplyDelete
  14. bulan feb bulan saya kena jawab exam!

    ReplyDelete
  15. salam...1 feb birthday saya..hehe

    ReplyDelete
  16. pandai kamu berpuisi.keh2

    =)

    ReplyDelete
  17. kejap je masa berlalu skung ni.. :)

    ReplyDelete
  18. dah jadi macam pntun je.hehehe

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu