suara wanita

4:31 PM 34 Comments A+ a-





akhir zaman.. wanita lebih ramai daripada lelaki.. dengar radio, wanita menyanyi.. tengok tb pon wanita menyanyi.. sana sini wanita.. pakai tudung belit-belit : wanita.. pakai baju ketat-ketat : wanita.. gelak kuat-kuat : wanita.. pegi kenduri kawen + gosip sana sini pasal pelamin, baju pengantin, makanan tak kena kat tekak diorang : wanita.. hey wanita, ape celop??? 

*malam ni APE CELOP TV3 9 malam.. iklan tak berbayar..kehkehkeh*



34 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
ANISA
AUTHOR
February 20, 2012 delete

hahaha sempat lak ada iklan...kena mintak royalti nieh...

tu la kn (berbalik pada topik) kita ni kena saling mengingati..kadang2 alpa..(renung masa depan)

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 20, 2012 delete

sempat gak kan selit iklan.. pd hal xde dpt bayaran pon..hehe


tu la kan..kite pompuan ni senang sgt nk masuk syurga tp sng gak nak terjerumus masuk neraka :(

Reply
avatar
lieynanilaz
AUTHOR
February 20, 2012 delete

lepas ni akan glemer ayat "apa celop"..keh keh.

Reply
avatar
February 20, 2012 delete

astagfirullah, khiamat makin dekat..

Reply
avatar
kiwi
AUTHOR
February 20, 2012 delete

itu la nak kena jage..tkot..kdg dlm kelas ade jgk lupe ternyanyi..skrg ni kena selalu beringat..

Reply
avatar
renjerkabloi
AUTHOR
February 20, 2012 delete

ha jgn nyanyi dah...ape celup! :P

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
February 20, 2012 delete

hmmm...tak tau dah nak kata apa.wanita ramai,leh poligami tak agak2 diri ini???hahaha

cik ana kena tag.sori

http://noruazuran.blogspot.com/2012/02/segmen-jom-blogwalking-follow.html

Reply
avatar
Amirah Adnan
AUTHOR
February 20, 2012 delete

hmm.. dunia akhir zaman.. suara wanita kan aurat

Reply
avatar
February 20, 2012 delete

suara wanita bukan aurat cuma, godaanya itu yg menjadi aurat.

Pada zaman Nabi SAW, beberapa org sahabat Nabi dtg bertanyakan Aisyah isteri, Nabi SAW. Aisyah menjawab pertanyaan itu dan andainya suara wanita itu uarat sudah tentu Aisyah mengunakan bahasa isyarat jer.

Di bawah saya sertakan link seorg tokoh ulama hadis terkenal tanah air Prof Dr Abd Hayei Shukor ttg isu ini

http://www.drhayei.com/2012/01/suara-wanita-di-antara-aurat-dan-akhlak.html

Reply
avatar
Mohd Izzar
AUTHOR
February 20, 2012 delete

oouu...ok...terima kasih share....

Reply
avatar
Maya Mayana
AUTHOR
February 21, 2012 delete

maksud ape celop tu apa? loghat negeri mana? akak tgok sambil lalu aje...

Reply
avatar
aiEz
AUTHOR
February 21, 2012 delete

tanda2 akhir zaman kian nyata...

Reply
avatar
Noraim
AUTHOR
February 21, 2012 delete

wanita semakin ramai tp yg ikut jalan yg betul tak ramai.

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@lieynanilaz: aah dah mule glemer dah ayat tuh skng ni..nyampah ai =P

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@Muhammad Saiazuan Norhalik: istighfar pnjg bile ingat kiamat (-_-)

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@kiwi: tu la kan..selalu sgt TER..ish3 =P

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@renjerkabloi: okeh.saye tak nyanyi dah renjer =P

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@aReLaN: memang ramai dah lan..

ko larat ke nak poligami lan?? meh aku report kat chenta hati ko meh! kehkehkeh


*mekaseh TAG..nti i buat ye =P

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@Amirah Adnan: tu lah kan amirah..hurmm

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@shameel Iskandar: owhh..terime kaseh shameel utk perkongsian ilmu tu :)

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@Mohd Izzar: terime kaseh pd shameel kan izzar :)

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@Maya Mayana: errr tak tahulah deme tu nak celop ape.. dok celop,celop..

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@aiEz: aah tu tande2 akhir zman dah..

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@dhiera: sedih sebab ape dhiera?

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 21, 2012 delete

@Noraim: aah betol2..tu lah pslnye.. urmm~

Reply
avatar
Hans
AUTHOR
February 21, 2012 delete

hehehe
sempat lagi iklan Apa Celop
hehehehe

Reply
avatar
kyo_9
AUTHOR
February 22, 2012 delete

first time baca pasal hadis tu..
lagi bagus kalau UAI dapat terangkan sumber hadis tersebut sekali :)

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
February 22, 2012 delete

@kyo_9: firts time baca hadis yg mna kyo_9?? yg shameel bg tu ke?? kalo yg tu kena rujuk pd cikgu shameel semula la :)

Reply
avatar
sha my heart
AUTHOR
February 23, 2012 delete

ooh,

terima kasih berkongsi =)


menjemput blogger join
segment kenangan persahabatan masa sekolah rendah.


mesti korang ada kenangannya kan?
jemput join segment ini ya

Reply
avatar
ketikketok
AUTHOR
March 08, 2012 delete

Heboh 'dragons' di tanah tinggi Cameron Highlands..lawat Gallery Magic Potions Taman Royal Lily Tanah Rata

Reply
avatar