suara wanita





akhir zaman.. wanita lebih ramai daripada lelaki.. dengar radio, wanita menyanyi.. tengok tb pon wanita menyanyi.. sana sini wanita.. pakai tudung belit-belit : wanita.. pakai baju ketat-ketat : wanita.. gelak kuat-kuat : wanita.. pegi kenduri kawen + gosip sana sini pasal pelamin, baju pengantin, makanan tak kena kat tekak diorang : wanita.. hey wanita, ape celop??? 

*malam ni APE CELOP TV3 9 malam.. iklan tak berbayar..kehkehkeh*



34 Lovenote(S):

  1. hahaha sempat lak ada iklan...kena mintak royalti nieh...

    tu la kn (berbalik pada topik) kita ni kena saling mengingati..kadang2 alpa..(renung masa depan)

    ReplyDelete
  2. sempat gak kan selit iklan.. pd hal xde dpt bayaran pon..hehe


    tu la kan..kite pompuan ni senang sgt nk masuk syurga tp sng gak nak terjerumus masuk neraka :(

    ReplyDelete
  3. lepas ni akan glemer ayat "apa celop"..keh keh.

    ReplyDelete
  4. astagfirullah, khiamat makin dekat..

    ReplyDelete
  5. itu la nak kena jage..tkot..kdg dlm kelas ade jgk lupe ternyanyi..skrg ni kena selalu beringat..

    ReplyDelete
  6. ha jgn nyanyi dah...ape celup! :P

    ReplyDelete
  7. hmmm...tak tau dah nak kata apa.wanita ramai,leh poligami tak agak2 diri ini???hahaha

    cik ana kena tag.sori

    http://noruazuran.blogspot.com/2012/02/segmen-jom-blogwalking-follow.html

    ReplyDelete
  8. hmm.. dunia akhir zaman.. suara wanita kan aurat

    ReplyDelete
  9. suara wanita bukan aurat cuma, godaanya itu yg menjadi aurat.

    Pada zaman Nabi SAW, beberapa org sahabat Nabi dtg bertanyakan Aisyah isteri, Nabi SAW. Aisyah menjawab pertanyaan itu dan andainya suara wanita itu uarat sudah tentu Aisyah mengunakan bahasa isyarat jer.

    Di bawah saya sertakan link seorg tokoh ulama hadis terkenal tanah air Prof Dr Abd Hayei Shukor ttg isu ini

    http://www.drhayei.com/2012/01/suara-wanita-di-antara-aurat-dan-akhlak.html

    ReplyDelete
  10. oouu...ok...terima kasih share....

    ReplyDelete
  11. maksud ape celop tu apa? loghat negeri mana? akak tgok sambil lalu aje...

    ReplyDelete
  12. tanda2 akhir zaman kian nyata...

    ReplyDelete
  13. wanita semakin ramai tp yg ikut jalan yg betul tak ramai.

    ReplyDelete
  14. @lieynanilaz: aah dah mule glemer dah ayat tuh skng ni..nyampah ai =P

    ReplyDelete
  15. @kiwi: tu la kan..selalu sgt TER..ish3 =P

    ReplyDelete
  16. @renjerkabloi: okeh.saye tak nyanyi dah renjer =P

    ReplyDelete
  17. @aReLaN: memang ramai dah lan..

    ko larat ke nak poligami lan?? meh aku report kat chenta hati ko meh! kehkehkeh


    *mekaseh TAG..nti i buat ye =P

    ReplyDelete
  18. @shameel Iskandar: owhh..terime kaseh shameel utk perkongsian ilmu tu :)

    ReplyDelete
  19. @Mohd Izzar: terime kaseh pd shameel kan izzar :)

    ReplyDelete
  20. @Maya Mayana: errr tak tahulah deme tu nak celop ape.. dok celop,celop..

    ReplyDelete
  21. @aiEz: aah tu tande2 akhir zman dah..

    ReplyDelete
  22. @Noraim: aah betol2..tu lah pslnye.. urmm~

    ReplyDelete
  23. hehehe
    sempat lagi iklan Apa Celop
    hehehehe

    ReplyDelete
  24. first time baca pasal hadis tu..
    lagi bagus kalau UAI dapat terangkan sumber hadis tersebut sekali :)

    ReplyDelete
  25. @kyo_9: firts time baca hadis yg mna kyo_9?? yg shameel bg tu ke?? kalo yg tu kena rujuk pd cikgu shameel semula la :)

    ReplyDelete
  26. ooh,

    terima kasih berkongsi =)


    menjemput blogger join
    segment kenangan persahabatan masa sekolah rendah.


    mesti korang ada kenangannya kan?
    jemput join segment ini ya

    ReplyDelete
  27. Heboh 'dragons' di tanah tinggi Cameron Highlands..lawat Gallery Magic Potions Taman Royal Lily Tanah Rata

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu