Dapat arahan daripada our superior untuk packing semua barang-barang dalam ofis secepat mungkin sebab kerja-kerja renovation ofis bakal dibuat dalam masa terdekat.. Tak cukup nafas aku mengemas dengan partner aku si Ida tu phewww ~
Boleh tahan penat jugak nak packing segala benda yang ada.. Sebenarnye rumous pasal renovation ofis ni dah dengar few months ago lagi dah tapi sampailah last week baru keluar arahan secara rasminya.. ofis kamiorang akan di renovate almost 90%.. compare dengan layout asal, aku tengok banyak jugak bakal ditambah -- ditolak.. The renovation process will takes about 12 weeks starting from 20 Oktober 2014 sehingga end of Disember 2014..
Makanya ya tuan-tuan, sepanjang tempoh itu, aku tidak akan berada di ofis. Oncall saja dari rumah. Fuhhhhh bunyi macam heaven je.
Errr macam buleh marking calendar untuk #TripBajet je nampak gaya nih.
kehkehkeh =P
Errr macam buleh marking calendar untuk #TripBajet je nampak gaya nih.
kehkehkeh =P
Bestnyer..
ReplyDeleteDah lama berangan-angan nak buat kerja dari rumah je..
Sekejap pun tak pe kan cik ana..
;D
heee^^ berblogging la smpai lebam.
ReplyDeleteBole tahan juga lama renovation ofis tu. Orait la tu, boleh kerja santai-santai dari rumah. Janji gaji masih lagi berjalan. Hehehe
ReplyDeleteWah, mesti excited tengok wajah baru ofis tu yer ^_^
ReplyDeleteWooah! Heaven keje dr rumah! hehehe
ReplyDeletewahh. mcm seronok je kak :)
ReplyDeleteTak cukup nafas? Nak pinjam nafas tak? He he he...
ReplyDeleteha kan? setiap kejadian mesti ada hikmahnya, lepas kena ribut aritu makanya opis perlu direnovate... hehe~ ;3
ReplyDeletewah, nak renovate? macam best je nanti apa jadi dengan office >.<
ReplyDeleteseronoknya kerja dirumah :)
ReplyDelete