Ohsem October !

12:45 AM 16 Comments A+ a-

Ok rasanya blog aku ni dah fully recover dari demam url tak terupdate pada bloglist kawan-kawan.. Walaupon aku dah hampir nak gigit peti ais disebabkan tak puas hati punya pasal sebab tak dapat figure out. Lepas bertungkus lumus perah otak check sana sini finally yeyyyy dah ok semuanya ! Alhamdulillah. 

Kereta pon dah kembali pulih. Dah discharge pun dari bengkel sehari sebelum raya haritu.. beraya dengan 'baju baru' jugakla kereta aku hehehe bak kata Acik Idah =P

Dannnnn pabila pulang dari kerja petang hari tadi dengan rasa terujanya aku pon cek la peti surat.. Tup tup haaaaa amek engkau ada surprise ! I got 'something form someone'

Wahhhhhhh dah macam menang lucky draw dapat TV LCD 72inci dah perasaan aku weyhhh ! Esok aku ada one day Program Anti Dadah anjuran Felda kat tempat aku.. Aku agak sibuk sebab terlibat secara langsung sebagai urusetia. Program start seawal 7.30 pagi dengan aerobik senamtari.. wuhuuuu dah agak lama tak join aerobik-aerobik bagai ni.. 

Nanti esok aku share kan apakah surprise yang ada dalam peti surat merah tu sebenarnye hehehe =P

16 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
October 09, 2014 delete

Tak sabar nak baca pasal Program Anti Dadah tu ^_^

Reply
avatar
Ezy Loy
AUTHOR
October 09, 2014 delete

Xsbr nk tgu esk..nk tau kejutan pe..hihik

Reply
avatar
Cik Nadyya
AUTHOR
October 09, 2014 delete

wah surprise.. xsbr nak tahu ;)

Reply
avatar
October 09, 2014 delete

Dapat cash out Nuffnang ke?

Reply
avatar
October 10, 2014 delete

Waitingggg for your next entry. Hehee

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
October 10, 2014 delete

nanti Ana share psl prgram tu hehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
October 10, 2014 delete

ade kejutan sikit hehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
October 10, 2014 delete

errrr jeng jeng jeng hehehe

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
October 10, 2014 delete

pstttt eiz.. dah update dah hehehe

Reply
avatar
Gee Lion
AUTHOR
October 11, 2014 delete

orang felda ea??
sama la kiter.. ^^

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
October 11, 2014 delete

haah org felda hehe
sama la kite ^_^

Reply
avatar
October 11, 2014 delete

da x suprise lg daaa ;-)

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
October 11, 2014 delete

sebab Tuan yang bagi nye dah datang dah . TQ kak nis :)

Reply
avatar
October 12, 2014 delete

tahniah dapat surprise. hehe. sory kak ana lama tak terjah sini. mohon jangan gigit pintu peti ais.

Reply
avatar
Ibnu Ramli
AUTHOR
October 15, 2014 delete

Ish2 okay lagi la daripada aku yg lama tak melawat langsung pengunjung2 blog aku.. D:

Reply
avatar