Jenuh Mencari

Malas nak cakap panjang.
Jubah hitam feveret aku hilang.
Hilang kat ampaian.
Dah la jubah tu paling aku sayang :(

Jubah tu paling aku sayang sebab pemberian orang
Sentimental value tu.
Beli semula pon tetap dah takkan sama lagi :(

Makcik jiran belakang rumah aku baru je dok bermesyuarat tingkap dengan mak aku beberapa hari lepas pasal menantu dia hilang baju kurung kat ampaian masa balik cuti haritu.

Tup tup harini jubah hitam feveret aku pulak hilang kat ampaian.
Waddeheck???

Jubah kat mane, 
Jubah jubah kat mane ♪♬

Kalau yang ambik jubah tu untuk kegunaan dia sendiri, silalah guna sebaiknya.
Aku harap sangat yang ambik tu takde niat lain huwawawawa


25 Lovenote(S):

  1. laaa. bole pula ye hilang. aduhai. sape la gatal tangan pi rembat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahla Amy. kehilangannya masih misteri sobss sobss

      Delete
  2. Huhu... siapa la suke hati je amek tuu huhuhu sian akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tawulah sape ambik nye WA hurmm

      Delete
  3. Huhu... siapa la suke hati je amek tuu huhuhu sian akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga2 yg ambik tu guna utk kebaikan lah hermm

      Delete
  4. jubah pun ada jugak orang yang nak ambik. tak paham betul. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahla syira. maybe dia memerlukanlah tu agaknye..

      Delete
  5. MasyaAllah...sampai tahap macam tu...

    ReplyDelete
  6. alahaii tu pun org nak curi ke. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. die berkenan agaknye kot Echa

      Delete
  7. Kalu baju dalam yang hilang camne laa kannn... ha ha ha... Chilll...

    ReplyDelete
    Replies
    1. weyhhh choiii mulut Ah Kak Li Po hahaaha

      Delete
  8. Kalau tetiba ternampak terjual dekat pasar malam jubah yang dicuri tu, sure menyirap rasa kepala, kan?

    Bersabarlah Ana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. weyhh hang saja nak bakaq line kan cEro huwawawawa

      Delete
  9. Mesti jubah mahal kan? Tu yg sampai hilang tu. Kalau dibuat niaga memang x patut la. Kalau dia pakai utk kegunaan sendiri kira kau ok la?. Kalau mcm kau tgh jalan2, tiba2 kau ternampak org pakai baju kau. Kau rasa kau ok ke? Hahaha...saja tanya soalan menghasut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hermm sebenarnye sama ada dibuat niaga atau aku teserempak org pakai - DUA2 tu pun aku tak rela. hang pun sama mcm cEro saja kannnnnn huwawawawawa

      Delete
  10. Dah lama tak dengar orang hilang baju dekat ampaian ni :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. hermm tu la pasal. ni dah jadi kes hilang pulak ha. sipbek bkn bra yg hilang huwawawa

      Delete
  11. mesti jubah tu rindukan tuan dia yg lama jugak...nanti mungkin pandailah dia balik...doakan saj moga dia selamat...

    ReplyDelete
  12. siapa yg rindukan siapa ni ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana memang rindu K.Anies hehehe

      Delete
  13. Jadiah org bg kalau hilang lg sedih dr kita sendiri beli T.T

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu