Jenuh Mencari

12:24 AM 25 Comments A+ a-

Malas nak cakap panjang.
Jubah hitam feveret aku hilang.
Hilang kat ampaian.
Dah la jubah tu paling aku sayang :(

Jubah tu paling aku sayang sebab pemberian orang
Sentimental value tu.
Beli semula pon tetap dah takkan sama lagi :(

Makcik jiran belakang rumah aku baru je dok bermesyuarat tingkap dengan mak aku beberapa hari lepas pasal menantu dia hilang baju kurung kat ampaian masa balik cuti haritu.

Tup tup harini jubah hitam feveret aku pulak hilang kat ampaian.
Waddeheck???

Jubah kat mane, 
Jubah jubah kat mane ♪♬

Kalau yang ambik jubah tu untuk kegunaan dia sendiri, silalah guna sebaiknya.
Aku harap sangat yang ambik tu takde niat lain huwawawawa


25 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
Amy J
AUTHOR
January 05, 2016 delete

laaa. bole pula ye hilang. aduhai. sape la gatal tangan pi rembat.

Reply
avatar
Wardah Aneesa
AUTHOR
January 05, 2016 delete

Huhu... siapa la suke hati je amek tuu huhuhu sian akak

Reply
avatar
Wardah Aneesa
AUTHOR
January 05, 2016 delete

Huhu... siapa la suke hati je amek tuu huhuhu sian akak

Reply
avatar
syira yaya
AUTHOR
January 05, 2016 delete

jubah pun ada jugak orang yang nak ambik. tak paham betul. huhu.

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 05, 2016 delete

MasyaAllah...sampai tahap macam tu...

Reply
avatar
Echa H.
AUTHOR
January 05, 2016 delete

alahaii tu pun org nak curi ke. :/

Reply
avatar
January 05, 2016 delete

Kalu baju dalam yang hilang camne laa kannn... ha ha ha... Chilll...

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
January 05, 2016 delete

Kalau tetiba ternampak terjual dekat pasar malam jubah yang dicuri tu, sure menyirap rasa kepala, kan?

Bersabarlah Ana :)

Reply
avatar
Bro Ley
AUTHOR
January 05, 2016 delete

Mesti jubah mahal kan? Tu yg sampai hilang tu. Kalau dibuat niaga memang x patut la. Kalau dia pakai utk kegunaan sendiri kira kau ok la?. Kalau mcm kau tgh jalan2, tiba2 kau ternampak org pakai baju kau. Kau rasa kau ok ke? Hahaha...saja tanya soalan menghasut..

Reply
avatar
Farah
AUTHOR
January 06, 2016 delete

Dah lama tak dengar orang hilang baju dekat ampaian ni :O

Reply
avatar
sofie adie
AUTHOR
January 09, 2016 delete

mesti jubah tu rindukan tuan dia yg lama jugak...nanti mungkin pandailah dia balik...doakan saj moga dia selamat...

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
January 12, 2016 delete

siapa yg rindukan siapa ni ;-)

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

entahla Amy. kehilangannya masih misteri sobss sobss

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

tak tawulah sape ambik nye WA hurmm

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

moga2 yg ambik tu guna utk kebaikan lah hermm

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

entahla syira. maybe dia memerlukanlah tu agaknye..

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

die berkenan agaknye kot Echa

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

weyhhh choiii mulut Ah Kak Li Po hahaaha

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

weyhh hang saja nak bakaq line kan cEro huwawawawa

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

hermm sebenarnye sama ada dibuat niaga atau aku teserempak org pakai - DUA2 tu pun aku tak rela. hang pun sama mcm cEro saja kannnnnn huwawawawawa

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

hermm tu la pasal. ni dah jadi kes hilang pulak ha. sipbek bkn bra yg hilang huwawawa

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

hermm entahla sofie..

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
January 13, 2016 delete

Ana memang rindu K.Anies hehehe

Reply
avatar
Kim Chaa
AUTHOR
January 14, 2016 delete

Jadiah org bg kalau hilang lg sedih dr kita sendiri beli T.T

Reply
avatar