Sekodeng Part 1 : Perempuan

by - 4:50 PM



Aku ada 3 - 3 jenis member perempuan yang cenggini. Dan perangai pon memang berbeza diorang bertiga tu.

Jenis #1 tu memang dia pakai cincin sebab taknak lelaki kacau dia. Yelah sebabnye kalo orang lelaki tengok dia dah pakai cincin selalunya orang lelaki akan elak untuk kacau sebab dah berpunya katanya.

Jenis #2 tu dia pakai cincin sebab dia rasa pada dia cincin tu cantik. Member aku yang sorang ni memang belambak koleksi cincin. Kalo orang perempuan  lain pantang tengok tudung or baju mesti nak beli tapi dia ni pantang tengok cincin mesti sangkut.

Jenis #3 tu plak of kos la dia pakai cincin sebab dia dah berpunya. Dah bertanda dia ada yang booking..

Errr tapi.. tapi.. ada lagi 1 jenis. Member aku yang perempuan sorang ni dia pakai cincin sebab mak dia suruh pakai. Warisan katanya. Gittewww =P


Aku pulak jenis tak biasa pakai cincin atau gelang. Aku memang jenis yang tak berapa suka dengan eksesori wanita ni. Bukan tak suka sebab apa. sebab tak biasa.

Entah bila nak biasa gamaknye 



You May Also Like

20 Lovenote(S)

  1. suka pakai cincin tapi tak suka banyak cukup sekadar 2 atau 1. tp sekarang pakai 2 sebab cincin tunang dan kawin. hihi salam blogwalking: www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh ada dua cincin no hasben sis bagi eehee

      Delete
  2. merisik satu, bertunang satu, kawin satu.. nanti merasa la.. inshaAllah..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. perhhh sampai 3 cincin ek amir? byk sgt tu. kalo combine je jadi 1 cincin tapi nalaaaaaaa punya diamond ok gak kot kan? hehehe

      Delete
  3. Tak pakai cincin sbb takut org ingat dah berpunya T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok la tu. sure ramai dok ushar line. tunggu je.

      Delete
  4. taktik no 1 tu memang menjadi. Aku selalu terpercaya perempuan ni pakai cincin sebab dah berpunya. sedih pulak rasa bila dah kena tipu byk kali...hmmm....

    kalau aku pulak tak pakai cincin sebab nanti orang ingat aku ni perempuan. huahahaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekceli utk trick no 1 tu, hang boleh je riki jenis cincin yg dia pakai. kalo cincin tu jenis emas, yess mybe dia dah berpunya. tp kalo hg sungguh2 berkenan, kalo tgk dia pakai cincin sekalipun, boleh je tanya or nk kenal2. kalo pstu knfem dia org punya, baru la blah.

      lelaki boleh je pakai cincin gak. bkn la cincin yg utk pmpuan tu. stainless steel ring ke or couple ring ke. bleh je tempah utk pakai sesama with our love one kikiki
      [img]http://www.yoyoon.com/p-img/1200x1200/201305/S925-Sterling-Silver-Mens-Ladies-Couple-Promise-Ring-Wedding-Bands-Matching-Set_4241_1.jpg[/img]

      Delete
  5. Hehehe...betul tu dik..

    Akak skrg cincin kawin..ngan cincin hadiah dr suami...2 cukuplah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadiah dari suami tu yg priceless tu kak hehehe

      Delete
  6. Pernah buat yg no.1 lepas kena kacau dengan mamat annoying mana ntah, serius annoying tahap tenuk... maka utk mengelakkan ketenukkan seperti itu berulang lg, aku pun terpaksa la guna taktik cincin tunang olok2... hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo kena kaco gitu mmg seriyes anoyying gila. tp kalo guna trick tu habesla saham turun sikit. org lain pon x berani nak try hahahaha

      Delete
  7. ahaa...kalau x pakai langsung cam sis JM ni makna nya apa? bukan x suka tetapi x mampu nk beli harga emas mahal huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak beli emas mmg mahal skang sis JM. xyah beli lah. nti tunggu akal hsben je yg beli ahakssss

      Delete
    2. Tiket kapal terbang mampu beli tak Jay Emm? He He He..
      * Tanya...

      Delete
  8. sy yg dh kawen ni pun mls nk pakai cincin....rimas...huhuuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. saham melabung. org msti ingt Deanna blm kawen huhuhu

      Delete
    2. aiseh typo : melabung pulak. MELAMBUNG. kikiki

      Delete
  9. Akak perimas. Kalau pakai cincin ke gelang ke adalah dalam 5 minit je ;)

    ReplyDelete
  10. Mak Sudin ada 2 cincin... Tembaga! Keh Keh Keh...
    * Dah lama tak pedajal blog Cik Ana.. He He He...

    ReplyDelete