Sekodeng Part 4 : How To Make Golf Ball Ladybugs

by - 12:40 PM


Haritu masa cuti Hari Merdeka aku dah buat DIY Project : Crayon Candle dengan anak buah aku yang tunggal tu (si Rafael Zafuan). 


Disebabkan aku beli crayon murah, dia(crayon candle tu) tak jadi kalerful macam yang sepatutnya aku harapkan. Kaler dia jadi pudar bila dah kering dalam cawan kaca mini tu. Nak share gambar dia pon aku takde selera. Tapi si Rafael slumber je seronok bila crayon candle hasil tangan dia tu berjaya menyala. Budak memang standard lah. Dapat main api atau main air memang terasa seperti di sorga dunia. Wahhhh gittewww kan =P

sumber : DIY Cozy Home


Cantik pulak tengok bola golf ladybug ni. Kalau kita buat banyak² pastu letak kat taman depan rumah kita mesti terasa comel je kan awak kan? Alah rumah awak, kan bakal jadi rumah saya jugak . Nanti kita buat sesama k ;)

Berangan jap. Pftttt~ kahkahkah





You May Also Like

15 Lovenote(S)

  1. Replies
    1. tu la pasalnye Yui. cantik pulak nengok ladybird tu gitu.

      Delete
  2. Hilang bola golf abah nanti kena kerjakan...hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo hilang tu tawu dah la kerja siapa hahaha

      Delete
  3. wah kratifnya....cantik la...saya suka juga bab krativiti ni....buat belum tentu lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada masa free nanti boleh je buat kak ehehe

      Delete
  4. alololo...comelnyerrrrrr....kretip tol laaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah tu la kreatif betul la diorang ni.

      Delete
  5. waaa comel-comel good idea.
    Iyelah kita yang tak main golf ni nak watpe simpan je dalam drawer bola golf yang ada tukan..
    lagi comel kalau buat cenggini

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah daripada simpan je dlm drawer kan kak, baik buat cenggini hehe

      Delete
  6. wahhhhh...........dekorasi zaman kini :D
    tak salah berangan cik ana-mizu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaman skrg ni mcm2 dekorasi ade aiman hehehe

      Delete
  7. Terus akak pasang hajat nak selongkar stor cari bola golf lama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jyeahh ak Farah mesti buat comel gila nanti hehe

      Delete
  8. Kalu budak kecik jumpa takut dia makan... ingatkan coklat... ha ha ha...

    ReplyDelete