Dapat Dah | Contest Shopping With RM1212 at Lazada

Dah selamat tiba ke pangkuan menatang mixer Elba ni yang aku menang sempena Iday buat kontes Lazada haritu. Balik dari jadi mandor tetiba tengok dah ada atas meja dapur. Alhamdulillah syukur salah 1 barang dalam wishlist aku tertunai nampaknye. Cuma nak tunggu mood rajin membaking je pulak pasni. Maklumlah semenjak kena stanby tak menentu timing ni, aku jadi malas bertingkek-tingkek pulak dah.

Semalam team wiring cctv mula buat kerja kat ofis aku lebih kurang jam 6.00 petang lebih camtu. Bayangkanlah semalam yang sepatutnya PUBLIC HOLIDAY cuti Krismas tapi aku terpaksa takleh ke mana disebabkan ni diorang nih. Diorang setel buat kerja jam 11.00 lebih. 11 MALAM ok. Dengan hujan lebatnye non stop. Aku yang gegerl ayu sopan ni terpaksa redah hujan lebat disertakan bunyi katak bernyanyi di sana sini. Nak aku kejut si daddy tolong temankan, dia pon dah lena dengan si mommy. Malas arhh nak kaco orang tengah sedap tido.

Nak taknak, ku relakan jua lah. Terpaksa pergi jugak sebab kunci takleh pass pada diorang gitu-gitu je. Dah la barang ICT banyak dalam tu belum unbox pon lagi. Kalo hilang karang, hah sudah naya pulak aku kene buang kerje. Phuii tak memasal lak kang. Dah tu, bila aku sampai, buleh pulak diorang gelak-gelak bergurau senda nape aku lambat lah hape lah. Hey cantik sikit, aku sepantas kilat datang pastu aku tak maki korang yang buat kerja lepas ofis hour ni pon dah kira syukur taw tak. Grrrr~

Balik tu hape lagi, aku teruslah bebel kat Boss dalam group wassap kerje tu. Baru terkejut deme bila aku kata aku baru je balik disebabkan team cctv baru setel wat keje. Buat kerja nak ikot jadual deme je. Jadual kite tak pedulik langsung ! Spoilt betol. Huhhh! 

20 comments:

  1. sabar ye ana!
    dh dpt adiah tu kene senyum sikit.. hee

    ReplyDelete
  2. ok bagus... boleh ana membaking dgn mixer baru... saya pon boleh try masakan ana.. hehehhee

    sabaq ya ana.. dh namanya kerja...

    ReplyDelete
  3. Wah, bestnye :) Boleh la membaking bebanyak lepas ni..hehehe :)

    ReplyDelete
  4. seronok la dapat mixer. ^_^

    ReplyDelete
  5. SS pon pandai buat kek... Namanya kek bantat... He He He...

    ReplyDelete
  6. Wah bestnyer dapat hadiah besau gitu yer...

    ReplyDelete
  7. mohon lepas ni buat kek sedap sedap pos untuk Nani. hahahahahah :P pelis ana pelis. mixer tu cukup untuk buat kek cokleat sebijik. wuhuuuu :D

    ReplyDelete
  8. bebel ja ka kt bos.. nanti claim lebih ckit kt bos heheheh.. smlm kn cuti sepatutnya

    ReplyDelete
  9. wah lepas ni boleh lah buat kuih tart nenas...peh! hehe..
    Sepatutnya mereka follow masa siapa yang beri job, bukan client yang tentukan masa pada kita.

    ReplyDelete
  10. Kalau dah dapat Mixer.. kenalah senyum.. hehe.. tp memang penangan namanya mixer.. mixer feeling sal kerja.. sabar jak lah.. hehe..

    My Blog :

    http://segalaceritera.com/atik/

    ReplyDelete
  11. bestnyaa. jom buat kekk! hehe

    ReplyDelete
  12. haaaaa nanti rajin2 buat cake tau.. hehehehhe

    ReplyDelete
  13. Dah lama mengidam nak ada stand mixer walaupun tak rajin masuk dapur. Hehe.
    Tahniah menang. Hadiah mahal ni.

    ReplyDelete
  14. wah, menang adiah tuuuu. bestnya bestnyaaa

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah rezeki ana tu..boleh la baking dengan happy lepas ni kan :)

    ReplyDelete
  16. Waaahh cheese kek leleh satu! haha

    Akak org perak ke?

    ReplyDelete
  17. Salam. Hee tahniah. Rezeki jgn ditolak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali. mekaseh sudi singgah sini ya pak 3 lalat hehe. rezeki mmg xmau ditolak hehe

      Delete