Deodorant

5:06 PM 14 Comments A+ a-


credit : AtokDean


Pernah terfikir tak macam mana pengeluar deodorant dapat mengeluarkan produk yang sesuai untuk ketiak korang ? Penghidu ketiak menghabiskan masa di dalam sebuah bilik panas dengan menghidu sehingga 60 ketiak dalam satu jam untuk menentukan keberkesanan deodorant dalam mengawal bau peluh dan kemudian menyediakan laporan mengenai keberkesanan deodorant yang telah dicipta.  

Kerja ini mampu menjana pulangan gaji sehingga USD 35,000 -- USD 72,000 setahun bergantung kepada jenama, pengalaman dan lokasi. Haaaaa tudia power jugak kerja ni hahaha !

Tak rela nak kerja gini walaupun macam banyak je, macam banyak je gaji tu hahaha


14 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
December 13, 2014 delete

Makk aiii~ Tak sanggup den ^^"

Reply
avatar
plain83
AUTHOR
December 13, 2014 delete

bluergh... bagi gaji cecah berjuta setahun pun, tak sanggup ai... hahah

Reply
avatar
Jie Najihah
AUTHOR
December 13, 2014 delete

kak Anaa ! seriyesly ? Tediaa aihh.. tak sanggup. geli pulak bla pk. Heh.. Jie pun x rela.

Reply
avatar
Ezy Loy
AUTHOR
December 14, 2014 delete

biarla gaji xbyk.. asalkan hidung ni bebas dr bau bau yg kurang enak.. kehkehkeh..
xsnggup eden!

Reply
avatar
Farrah MF
AUTHOR
December 14, 2014 delete

Tak rela...tak rela...kalau suruh bau makanan akak sanggup.

Reply
avatar
December 14, 2014 delete

mesti yg keje tu xlalu nak makan. haha

Reply
avatar
Eazlye Reefa
AUTHOR
December 14, 2014 delete

Perghhhh perrgghhh..gilalah!! Xtau ek. Ili sgup ke x keje mcm ni..tp kalo gaji lumayan best gak..hehehe

Reply
avatar
Deanna Morni
AUTHOR
December 14, 2014 delete

huiihhh.....ada jugak yg keje ni ekkk..baru tauuu...tapi kalau tya sy...aihhh...hhmmmm...xyah tya laaa...confirm xnak....hahahahhaah

Reply
avatar
izzeyda
AUTHOR
December 16, 2014 delete

hidung yang tahan lasak boleh laa buat keja nih.. saya tak sanggup.. huhuhu..

Reply
avatar
December 16, 2014 delete

idok leee komeeeee buatnyeeee

Reply
avatar
Sabrina SA
AUTHOR
December 16, 2014 delete

Masyaallah.. pengsan ina buat kerja ni xD

Reply
avatar
Scha Nazri
AUTHOR
December 20, 2014 delete

rasa nak muntah dahh. hahahaha

Reply
avatar
Amy J
AUTHOR
December 21, 2014 delete

okay, ewwww. hahahaha

Reply
avatar