Deodorant


credit : AtokDean


Pernah terfikir tak macam mana pengeluar deodorant dapat mengeluarkan produk yang sesuai untuk ketiak korang ? Penghidu ketiak menghabiskan masa di dalam sebuah bilik panas dengan menghidu sehingga 60 ketiak dalam satu jam untuk menentukan keberkesanan deodorant dalam mengawal bau peluh dan kemudian menyediakan laporan mengenai keberkesanan deodorant yang telah dicipta.  

Kerja ini mampu menjana pulangan gaji sehingga USD 35,000 -- USD 72,000 setahun bergantung kepada jenama, pengalaman dan lokasi. Haaaaa tudia power jugak kerja ni hahaha !

Tak rela nak kerja gini walaupun macam banyak je, macam banyak je gaji tu hahaha


14 Lovenote(S):

  1. Makk aiii~ Tak sanggup den ^^"

    ReplyDelete
  2. bluergh... bagi gaji cecah berjuta setahun pun, tak sanggup ai... hahah

    ReplyDelete
  3. kak Anaa ! seriyesly ? Tediaa aihh.. tak sanggup. geli pulak bla pk. Heh.. Jie pun x rela.

    ReplyDelete
  4. biarla gaji xbyk.. asalkan hidung ni bebas dr bau bau yg kurang enak.. kehkehkeh..
    xsnggup eden!

    ReplyDelete
  5. Tak rela...tak rela...kalau suruh bau makanan akak sanggup.

    ReplyDelete
  6. mesti yg keje tu xlalu nak makan. haha

    ReplyDelete
  7. Perghhhh perrgghhh..gilalah!! Xtau ek. Ili sgup ke x keje mcm ni..tp kalo gaji lumayan best gak..hehehe

    ReplyDelete
  8. huiihhh.....ada jugak yg keje ni ekkk..baru tauuu...tapi kalau tya sy...aihhh...hhmmmm...xyah tya laaa...confirm xnak....hahahahhaah

    ReplyDelete
  9. hidung yang tahan lasak boleh laa buat keja nih.. saya tak sanggup.. huhuhu..

    ReplyDelete
  10. Masyaallah.. pengsan ina buat kerja ni xD

    ReplyDelete
  11. rasa nak muntah dahh. hahahaha

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu